Dejtingtråden del 18

Status
Stängd för vidare inlägg.
När män läser profiltexten, vet att de inte stämmer in alls på vad jag söker, men ändå känner sig manade att skriva och dessutom använder sig av puktöverdrifter :cautious:

Gokväll...

Era sista rader i eder text var tråkiga..suck
blev så glad att någon fans i närheten...

Inte för det 'där' utan kanske för att få träffa
lite nytt o trevligt folk !

umgås bara med andra nollåttor här.....

Men ni nog för vacker erfaren o allt det där....

Ok Trevlig Afton

Hälsningar

xxx
 
Jag har några strån precis utanför som jag rycker när de visar sig. Det känns inte särskilt mycket och jag tror inte det vore någon skillnad om de satt i mitten heller.
I och för sig, det kanske inte känns mer än att noppa någon annanstans! Har aldrig hört om det bara, och förmodligen aldrig reflekterat över strån eller icke strån :p

Hoppas du får en bra träff med militären @pepp :)
 
Min dubbeldejt förra tisdagen blev bara en dejt när jag dissade den ena. :p

Den gick bra iaf även om det var lite stelt! :rofl: Men något måste vi gjort rätt för det resulterade i dejt onsdag, torsdag, fredag och lördag också.. :D Sov där både fredag och lördag. Vilken människa alltså! Aldrig känt mig så avslappnad med någon annan innan (plus grym i sängen!!). :love: Han är helt head over heels och kunde gift sig imorgon om jag velat.. :angel:

Ja, det var ju inte såhär det skulle bli men vi får väl se vart allt leder! :D
 
@mysboll Ooooo aaaw :heartheart Så mysigt!

Hmm, vi har pratat lite om detta innan vet jag, men alltså varför tar de flesta killar för givet att tjejen ska åka till dem om man pratar med någon som inte bor på samma ort??
 
@Lia_ jag har en selfie som jag tagit med Snapchat. La även till en ridbild för ett tag sedan, men känns som att det lädde till färre matchningar faktiskt.... :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
5 014
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 470
  • Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 671
Senast: Tofs
·
Kropp & Själ Jag är less på att känna mig beroende av sociala medier, och på att titta på mobilen när jag egentligen inte vill, som när min son (9...
2
Svar
22
· Visningar
2 340
Senast: Luktpion
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra torrfoder
  • Hund rädd i ny bil
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp