Dekal till dalavagn!!!

boddil

Trådstartare
Hej! Vi har renoverat vår dalavagn och dekalen där det står ”DALAvagnen” har försvunnit, har googlat hur länge som helst efter vart man kan finna en ny utan framsteg… någon som vet vart det går att få tag på eller ev telefonnummer till startrailer för att fråga?

Tacksam för svar! :)

Det är den blåa texten på taket jag syftar på!
 

Bifogade filer

  • 2F7800F0-3EE0-45E2-BA54-CE4016627EE9.jpeg
    2F7800F0-3EE0-45E2-BA54-CE4016627EE9.jpeg
    268,6 KB · Visningar: 52
Jag skulle fixa en annan snygg dekal istället för att sätta tillbaka just dalavagnen 😊. Varför vill du ha tillbaka just den texten?
Det har blivit så fula märken från limmet som gör att det är svårt att täcka över med något annat 🥲
 

Bifogade filer

  • 5627B081-B789-4BF0-8FFD-70E4E731640D.jpeg
    5627B081-B789-4BF0-8FFD-70E4E731640D.jpeg
    115,8 KB · Visningar: 30
De behöver kanske inte vara exakt likadana. Om du väljer en snarlik stil och storlek borde dekaltrim kunna fixa det 😊
 
Det har blivit så fula märken från limmet som gör att det är svårt att täcka över med något annat 🥲
När jag renoverade vår gamla dalavagn fick vi bort allt lim med hjälp av värmepistol. Sen målade vi taket också så syntes det ingenting. Men som Bee föreslog kanske ni kan ta något liknade teckensnitt och storlek, eller ändå ta en annan dekal, tänk typ cover up-tatuering 😊
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej ska åka och hämta en american bully tik på ca 1 år i veckan. Hon är en omplaceringahund. Jag skulle behöva alla tips jag kan få om...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 177
Senast: Nepenthe
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 641
Senast: ako
·
Hästvård Hej! Går runt och grunnar lite på foderfickor/inpackningar. Av ren nyfikenhet har jag lite frågor kring detta.🤔 Snart sprängs ju skallen...
Svar
8
· Visningar
783
Senast: Magnum
·
  • Artikel
Dagbok Nu har jag jobbat på mitt jobb i två månader. Frågan är om jag har lärt mig så mycket som jag borde ha gjort eller för lite? Jag vet...
Svar
1
· Visningar
1 332
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp