• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Diamons
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 938
D

Diamons

Vet inte om det ligger rätt, men vet någon vad det kostar med nya dekaler till Trane(93)? Och vart får man tag i det det? :confused:

Sv: Dekaler

jag hittade inga, jag vill ha orginal dekalerna till trane dom blå på siadan( missade jag dom??)

Det kostar runt 1000-lappen. En i mitt stall köpte nya för ngt år sen. Inte billigt men det gör väldigt mycket för utseendet. Hon har en -92:a men den ser väldigt fräsch ut

Vi har köpt. Dom blå på sidan kostade 700 kr (Inklusive moms). Sammanlagt med den springande svarta hästen och den gula skylten därfram så blev det runt 1050 kronor.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Har precis köpt en transport men dekalerna är lite dåliga så ska uppdatera dem. Jag vet att man ska ha skylt uppe när man kör...
Svar
0
· Visningar
621
Senast: Morces
·
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 860
Senast: Görel
·
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
764
Senast: fio
·
Utrustning Insett att schabrakgarderoben behöver förnyas… Ska sälja av Ps schabraken för de glider som f*n på nya hästen🫣 Det är liksom hela... 2
Svar
22
· Visningar
1 402
Senast: Emuliiaa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXII
  • Sytråden del 4
  • Masked singer 2025

Hund, Katt, Andra Djur