Bukefalos 28 år!

Deklarationen, har ni fått den?

makarontanten

Trådstartare
Mest en snabb fråga här nu. Har pratat med ganska många personer och alla jag snackat med har fått sin deklaration nu. Inte jag ! Har "alla" redan fått sin, eller ska jag ge det lite tid till innan jag ringer för att eventuellt få en ny hemskickad?
 
Sv: Deklarationen, har ni fått den?

de flesta jag känner (inklusive mej) har fått sin deklaration, men vet några få som inte fått sin än.
 
Sv: Deklarationen, har ni fått den?

Nej, alla har inte fått den, och läser man på skatteverkets sida så är det ingen idé att efterlysa förrän efter 15:e april, för först då ska alla vara utskickade.
 
Sv: Deklarationen, har ni fått den?

Inte heller fått den, men loggade in på skatteverket och hittade den där i väntan på brevet.
 
Sv: Deklarationen, har ni fått den?

Våra dök upp idag och jag tycker dom kom tidigt detta året, med minst en vecka mot andra år.
 
Sv: Deklarationen, har ni fått den?

Nej, alla har inte fått den, och läser man på skatteverkets sida så är det ingen idé att efterlysa förrän efter 15:e april, för först då ska alla vara utskickade.

Tack för infon:-)

Då lugnar jag mig ett tag till innan jag efterlyser den:)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Nu ligger det här ännu en dag framåt i tiden, men här är jag en söndag morgon, funderandes på mitt jobb! Jag vill dit, men har precis...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
2 933
Senast: bollen__
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
6 184
Senast: mars
·
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
2 808
Skola & Jobb Jag kommer antagligen bli uppsagd, enligt vad min arbetsgivare har sagt. I övrigt har jag inte fått mycket info om vad som kommer...
2
Svar
29
· Visningar
3 031

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp