Dela en Cola med Mohammed

Sv: Dela en Cola med Mohammed

Jag frågade inte om Fatima för att det är ett arabiskt namn, utan för att Fatima som Mohammeds yngsta dotter och symbolen Fatimas Hand, har en religiös roll i islam, precis om Mohammed själv.

Fátima har religios roll i katolicismen också, Vår Fru Fátima, som ett namn för Jungfru Maria när hon visade sig för tre barn i Fátima, Portugal 1917.
 
Sv: Dela en Cola med Mohammed

Håller med!!! Jag är också så jävla trött på detta fjantet om alla som kanske känner sig kränkta hit och dit så fort någon gör någonting. Allt medan VERKLIGA problem blundas för.

Och denna gratisreklam som tidningarna bjuder på. CC hurrar säkert i styrelserummen.
 
Sv: Dela en Cola med Mohammed

Eftersom det är en kampanj som jag är ganska säker även finns i USA, så borde den vara världsomspännande. Så då vore det roligt och veta om de har Jesus i sydamerika eller inte :)

Sen är också frågan om Mohammed finns i andra länder än Sverige.

Det ar nog sa att man har olika namn i olika delar av varlden ... Jag sag just en bild pa en flaska med namnet Osama, ett vanligt namn i Arabvarlden. Sa det ar nog inte helt omojligt att hitta Jesus pa en flaska i Sydamerika. Det ar ett mycket vanligt namn dar.
 
Sv: Dela en Cola med Mohammed

Jesus ar ett ganska vanligt namn i Syd Amerika sa finns det pa en flaska har det absolut ingen religos betydelse.

Och det ar knappast troligt att Muhammed ar/inte ar med av religosa orsaker. I Mellan Ostern finns namnet Mohammed overallt och ar mycket vanligt. Pratar man om profeten Mohammed gor man det klart och sager att det ar profeten (piece be upon him).;)
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 028
Senast: bollen__
·
Tjatter Jag och grannen funderar på vad sjutton den används till. Den låter hemskt högt när man snurrar den, så frågan är om den är till för att...
Svar
4
· Visningar
334
Samhälle Körde förbi på E6 nyss och det ryker fortfarande från oceana. Den försvann personen tydligen inte än hittad. Hur hemskt det än låter så...
2 3
Svar
56
· Visningar
5 793
Senast: Lingon
·
Mat Man har tagit hjälp av AI för den nya Colan. Men usch vad äklig den var :yuck:. Hur kunde AI:n missa detta O_o. Har ni provat?
Svar
4
· Visningar
464
Senast: MayGrace
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp