Dela foton på fejjan med hjälp av telefonen, vad felas?

break_a_leg

Trådstartare
Jag har en Android telefon, och även om jag inte surfar mkt med den så skulle det ju vara kul att ibland kunna ta ögonblicksbilder och dela på fejjan. Tyvärr går det inte alls, eller jo, det går enstaka gånger...

Vad kan vara fel?

Sv: Dela foton på fejjan med hjälp av telefonen, vad felas?

För mig (x-peria mini pro) började det strula efter senaste facebookuppdateringen. Innan dess fungerade det klockrent.

Jag tror att det beror på något sådant. Men nu fungerar det ibland, dock kan jag inte lägga in foton direkt i inlägg.

Jag har nyss skaffat en Xperia Arc S och har lyckats dela bild på fejjan 1 gång! Nu laddar bilden till 100% Sen står det bara att överföringen misslyckades och "Ett fel uppstått" Vill också veta om detta går att ordna för man vill ju som sagt kunna dela ögonblicksbilder!!

Det låter som jag...

Nu har jag hittat ett sätt som fungerar för det mesta. Jag tar fotot (så att det hamnar i galleriet). Sedan går man in på Facebook, gå in på foton. Då har iaf jag ett + - tecken i högre hörnet. Sedan trycker jag på "överför foto, välj från galleriet". Då kommer man in på Facebook och kan skriva lite.

Tack så mycket! Provade ditt sätt nu och de fungerade! Jag hade dock bara ett plustecken uppe i höger hörnet, men det fungerar! Så nu kan jag lägga upp logginlägg med bilder på det sättet! Happy! :-)

Liknande trådar

IT & mobiler Jag söker en app där jag kan lägga in allting som har med djuren att göra. Allmän information, checklista, påminnelser, veterinärbesök...
Svar
13
· Visningar
395
Senast: Lyan
·
Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 477
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Trigger varning om psykisk ohälsa. Kort fattat historia, så har jag sen redan som barn mått dåligt till och från. Problem med skolgång...
Svar
18
· Visningar
1 281
Senast: Rosett
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
189
· Visningar
26 029
Senast: Jahaja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka