Bukefalos 28 år!

Dela på bäddmadrass?

pepp

Trådstartare
Jag och exet köpte en bäddmadrass när vi var ihop. Betalade hälften var.
Nu vid separationen så behöver han den inte medans jag gör då jag sover på en stenhård bäddsoffa..

Frågade hur mycket han ville ha, han sa att jag inte behöver betala nåt.. men det känns så dumt? Ska jag bara gå med på det, var ändå en dyr pjäs och han är i student..

Dagens onödigaste inlägg kanske..
 
Jag och exet köpte en bäddmadrass när vi var ihop. Betalade hälften var.
Nu vid separationen så behöver han den inte medans jag gör då jag sover på en stenhård bäddsoffa..

Frågade hur mycket han ville ha, han sa att jag inte behöver betala nåt.. men det känns så dumt? Ska jag bara gå med på det, var ändå en dyr pjäs och han är i student..

Dagens onödigaste inlägg kanske..
Gå med på det. ta emot den utan att känna dig dålig.
 
Är det inte enklare om han kanske kan få något annat som inte du har så mycket nytta av?

Jag har dessvärre inget han vill ha.. alla möbler var hans osv... hade bara mina kläder och några lampor där.

Det enda vi ägde ihop var bäddmadrassen :o
 
Jag och exet köpte en bäddmadrass när vi var ihop. Betalade hälften var.
Nu vid separationen så behöver han den inte medans jag gör då jag sover på en stenhård bäddsoffa..

Frågade hur mycket han ville ha, han sa att jag inte behöver betala nåt.. men det känns så dumt? Ska jag bara gå med på det, var ändå en dyr pjäs och han är i student..

Dagens onödigaste inlägg kanske..

Herregud ta den, ni har ju gjort slut av en anledning så var inte så mesig! :up:
 
Tacka och ta emot (som du har gjort) och var glad att oavsett vad som har varit mellan er så blev det inget bråk om madrassen och han kunde vara generös nog mot dig att låta dig ta den utan bråk. Ni har separerat men det är väl bara härligt om man under en separation kan få se de där sidorna som man kan tycka om också:heart
 
Jag och exet köpte en bäddmadrass när vi var ihop. Betalade hälften var.
Nu vid separationen så behöver han den inte medans jag gör då jag sover på en stenhård bäddsoffa..

Frågade hur mycket han ville ha, han sa att jag inte behöver betala nåt.. men det känns så dumt? Ska jag bara gå med på det, var ändå en dyr pjäs och han är i student..

Dagens onödigaste inlägg kanske..

Tacka och ta emot.
 
Min sambo hade en säng som han och hans ex haft. Jag tyckte inte det var speciellt trevligt så han köpte nya bäddmadrasser ganska omgående. Sen köpte vi en ny säng när vi flyttade ihop. Jag kanske är känslig men jag vill inte sova på någon annans mens och sex-fläckar...

Så behöver du madrassen ta den!
 
Min sambo hade en säng som han och hans ex haft. Jag tyckte inte det var speciellt trevligt så han köpte nya bäddmadrasser ganska omgående. Sen köpte vi en ny säng när vi flyttade ihop. Jag kanske är känslig men jag vill inte sova på någon annans mens och sex-fläckar...

Så behöver du madrassen ta den!
Jag instämmer (Y) det första jag och sambon köpte tillsammans var en ny säng :up:

Och till TS säger jag som dom andra: Tacka och ta emot :)
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Hej! Nu har jag varit sjuk från mitt jobb i två veckor. Jag anmälde inte inte till försäkringskassan då jag dels trodde att jag skulle...
Svar
14
· Visningar
1 265
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
6 421
Hemmet Nuvarande bäddmadrass är en Tustna från IKEA. Den var jätteskön och bra första året. Nu ser man tydligt vart jag sover någonstans...
Svar
1
· Visningar
489
Senast: SiZo
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 562
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp