Tips på bäddmadrasser och hur man får dem att bibehålla sin form?

SiZo

Trådstartare
Nuvarande bäddmadrass är en Tustna från IKEA. Den var jätteskön och bra första året. Nu ser man tydligt vart jag sover någonstans. Sambon får av okänd orsak inte alls samma problem. Efter 1 år så låg jag i en skål.

Nu är den två år och det börjar bli dags för en ny. Men jag inser att det inte är helt normalt att behöva byta såhär ofta. Vi vänder på den med jämna mellanrum för att underlätta, så sambon sover också i en skål numera. Finns det något mer man kan göra?
Jag svettas mycket när jag sover, det skulle kunna vara därför min sida är mer påverkad.

Har ni några tips på bäddmadrasser som håller längre? Helt inte så dyra med tanke på att risken är att vi får byta ut den rätt snart ändå...
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 200
Senast: jemeni
·
Hemmet När jag läser i forumet inser jag att jag är långt ifrån ensam om att ha svårt att "få det gjort" när det gäller vardagssysslor - det...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
8 286
Senast: Habina
·
Hästhantering Ge mig alla tips ni har för snart ger jag upp och säljer hästen. För snart två år sedan köpte jag min häst, han var då 2 år och kom...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 324
Senast: Lindah
·
  • Artikel
Dagbok Har svårt att klura ut vad som är bra för mig och vad som är rimligt, så jag skriver ned mina funderingar för att se om det blir...
2 3
Svar
44
· Visningar
8 032
Senast: Dimmoln
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Uppdateringstråd 29
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

  • Bildtråden
  • Hage
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp