Jag delade rum med min lillasyster och min storebror tills jag var c:a tio. Min bror var knappt två år äldre och jag tror det är en ganska bra ålder att få egna rum i.
 
Min systerdotter (född 2004) delade rum med sin bror (född 2009). De delade förvisso på en hel vind men rummen var på ena sidan, tekniskt sätt skulle man kunnat göra 2 rum men de delade av med bokhyllor istället. Det funkade finfint. Nu bor de i ett större hus och har egna rum (även om systerdottern bor som inneboende hos en i en stad på fastlandet pga studier).
 

Liknande trådar

Övr. Barn Tänkte höra med er lite mer rutinerade föräldrar hur ni löser sommarsemestern med barnen? Fram till nu har jag kunnat lägga min semester...
2
Svar
31
· Visningar
1 923
Hästvård Den gamla tråden verkar ha dött ut så hoppas det är okej att jag startar en ny! Här kan vi dela med oss av hur det går med våra skadade...
8 9 10
Svar
190
· Visningar
14 917
Hästmänniskan Jag red som barn, men slutade efter en olycka i tidiga tonåren och satt inte på en häst på 15 år. Nu har jag ridit i vuxen ålder igen i...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 939
Katthälsa Känner att jag behöver ventilera lite. Jag har en honkatt ungefär 10 år gammal. Hon kommer från det lokala katthemmet och har bott hos...
Svar
9
· Visningar
767
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp