Men hjälp.Jag har en väninna som lånar sin grannes wifi då min är för långt bort(?) , hon är 75 år och vill bara facetajma med sin dotter i USA. Grannen tar 200 kr/mån.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men hjälp.Jag har en väninna som lånar sin grannes wifi då min är för långt bort(?) , hon är 75 år och vill bara facetajma med sin dotter i USA. Grannen tar 200 kr/mån.
Men gud vad snålt! Att man kan med att va så snål.Jag har en väninna som lånar sin grannes wifi då min är för långt bort(?) , hon är 75 år och vill bara facetajma med sin dotter i USA. Grannen tar 200 kr/mån.
Ja det tyckte jag också, men han passar väl på då hon inte har så mycket val.Men gud vad snålt! Att man kan med att va så snål.
Ja det tyckte jag också, men han passar väl på då hon inte har så mycket val.
Det är en amerikansk iPad och hon har ingen egen uppkoppling så antagligen har dottern i USA nåt familjeabbonnemang. Jag har luskat må du tro men det känns som det fattas lite information.Men hon kan väl FaceTima från sitt mobilnät?![]()