Delad hundbur till två stora hundar?

Sv: Delad hundbur till två stora hundar?

Lovade ju lite bilder :)

Vi åkte till volvo och frågade och beställde, men det går bra att ringa och få svar.

Gamla bilder men man ser mellanväggen bra

PICT0073.jpg

PICT0070.jpg

Lite nyare bilder med två hundar

08-08-03059.jpg

08-08-03069.jpg

du kan köpa billiga begagnade burar till v70 på blocket. det är helt klart mycket säkrare än galler som mest är till för att man ska kunna öppna luckan när man har parkerat. tänk bara på att olika årsmodeller ser olika ut i bagageutrymmet.

Mittenväggen sitter fast på lastgallret på mitten och uppe och uppe i taket längs ut, det sitter inte lika stabilt som en mellanvägg i en bur. Det håller hundarna på plats och de trivs.
Men det går ju aldrig att komma ifrån att det säkraste är krocktestade burar, de ska hålla även om det landar en bil på taket och taket trycks in.

Liknande trådar

Övr. Hund Låt oss snacka lite hundburar till bilen! Vad för typ av bil, hund och bur har ni? Jag har i nuläget en stor kombi som mina föräldrar... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 642
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
893
Senast: Hermelin
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 188
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Jag funderar på namn antingen till valpen jag ska hälsa på på lördag eller en senare. Men jag funderar på namnen. Jag har råkat snöa in... 3 4 5
Svar
82
· Visningar
4 069
Senast: Tajger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka