Du anvÀnder en gammal webblÀsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser pÄ ett riktigt sÀtt. Du bör uppgradera eller anvÀnda en annan webblÀsare.
Ăvr. Hund
Jag har noterat en förÀndring i min hunds beteende senaste mÄnaderna. Hon Àr nyss fyllda 1 Är, och har under hela sin valptid sovit bra...
Ăvr. Barn
Hej kloka medsystrar.
Jag kÀnner mig helt slut som förÀlder, maka och mÀnniska. Just nu gÄr den mesta av min energi Ät till att gÄ upp...
HundhÀlsa
Usch sÄ svÄrt att skriva!
Har lÀst igenom mÀngder av trÄdar dÀr man frÄgar om nÀr det Àr dags att ta bort sin gamla vÀnn...
Nu sitter...
HÀstnyheter Genom att anvÀnda hÀstgödsel vid plantering tar du vara pÄ lokal nÀring i kretsloppet. RÀtt hanterad blir den en vÀrdefull resurs för...
HÀstnyheter Henrik von Eckermann Àr inte lÀngre vÀrldens bÀste ryttare. Efter 33 mÄnader pÄ tronen lÀmnar han nu över armbindeln till amerikanske...
Ăvr. Hund Sitter i soffan med en viss salukipojk utstrĂ€ckt över mina ben. Han tycker att mina lĂ„r Ă€r utmĂ€rkta som huvudkudde. SjĂ€lv vill jag göra...
Ăvr. Katt Jag var lĂ€ttad över att ha hittat Ălva, men... Juno dĂ„!? Hon var fortfarande spĂ„rlöst försvunnen. Jag gick runt och lockade en stund...
HÀsthantering Hej pÄ er buke!
Vi Àr inne pÄ att köpa en liten hÀst (typ minatyrhÀst eller shettis) för körning och agility, men dÄ vi inte haft en sÄ...
Dressyr Jag och Nelly skrittade runt i ridhuset en gÄng för ngn vecka sedan, blÄste storm ute sÄ kÀndes ostabilt att ge sig ut. Hon var ovÀntad...
GnÀgg Jag anvÀnde den nÀr jag skulle formulera ett syfte för min avhandling. Gav den abstract till studierna som avhandlingen bygger pÄ och dÄ...