Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dom kan ändra på kameravinkeln, sett att dom gjort det några gånger.Men hur kan man sätta upp kameror för livesändning när man inte ser hela boxen.
Har vi otur ligger/står hon med rumpan åt fel håll vid förlossningen ju![]()
Risken finns att alla gör så, och då kommer vi att fortsätta med att dividera ett par dagar innan nån upplyser oss om att ungen är född, tvättad och inskolad på dagisJag har slutat glutta på den ömma blivande modern och nöjer mig med att läsa den här tråden! Den är underbar!
Senaste nytt:Risken finns att alla gör så, och då kommer vi att fortsätta med att dividera ett par dagar innan nån upplyser oss om att ungen är född, tvättad och inskolad på dagis![]()
Den typ har sin ormtunga här och där över kroppen för att vifta flugor.Brukar den slicka/klia sig under magen typ vid juvret? Den gjorde just det.
Den kanske har vaxproppar nu?![]()
Men då fastnar väl tungan på flugpappret.. Så som den far omkringDen typ har sin ormtunga här och där över kroppen för att vifta flugor.
De borde sätta upp flugpapper i boxen.
Tänkte väl mer flugpapper i taket än på djuret i sigMen då fastnar väl tungan på flugpappret.. Så som den far omkring![]()
Men okapin är släkt med giraffen!men frågan är, är taket tillräckligt högt för att inte supertungan ska nå
Ja, jag vet att den "bara" är ett par decimeter![]()
Ja, och om man ska tro den filmen jag länkade tidigare i tråden så är den ju "natures most photoshopped stealth unicorn". Då kan den säkert photoshoppa in en längre hals på sig själv en stund? väl?Men okapin är släkt med giraffen!
Står i texten ovanför videorna. Först stod det slutet augusti till början september, nu står det mitten september till början oktoberVilket datum var det den "skulle fött" och var hittade ni det?
Står i texten ovanför videorna. Först stod det slutet augusti till början september, nu står det mitten september till början oktober![]()