Den där okapin i Danmark

@Vinterbad Någon som har en resa inplanerad till zooet så att min kamera kan monteras? ;)
Jag ska ju flyga till Göteborg på fredag, om du möter upp på Arlanda med kameran så hyr jag en bil och kör till Danmark på kvällen, klättrar över stängslet till zoo och skruvar fast kameran utan att skrämma djuren. Sen kör jag tillbaka och går på Bokmässan. Bra plan, trovärdig! :up:

Jag ska ju flyga till Göteborg på fredag, om du möter upp på Arlanda med kameran så hyr jag en bil och kör till Danmark på kvällen, klättrar över stängslet till zoo och skruvar fast kameran utan att skrämma djuren. Sen kör jag tillbaka och går på Bokmässan. Bra plan, trovärdig! :up:
Bränn bilen på vägen och byt till en annan bil så inget kan spåras tillbaka till dig! :D

Det verkar ha varit lugnt i natt. De luddiga öronen syns nere i vänsterhörnet som vanligt. Har hon lyset på hela nätterna, stackars djur?

Har de flesta ston som övervakas för fölning med. Svag nattlampa. Tycks inte störa dem alls. Vet dock inte om nattkamera ger skugga, aldrig tänkt på det

Sådär ja, nu sitter jag och stirrar på ett konstigt djur som jag aldrig hört talas om innan, tack buke :D
Ser hon ut så där under svansen eller är det en fosterblåsa som syns? Ser ju dock ut som hon sover (ihoprullad som en hund :love:)

Liknande trådar

Hundhälsa Min äldsta hund, en labradorblandning, är 11 år (12 år senare i år). Jag har redan märkt att hon har svårare att se när det är mörkt...
Svar
9
· Visningar
487
Senast: Santoxen
·
Samhälle Alltså TV2 Danmark :bow: Först Helgstranddokumentären som var ett superviktigt projekt i sig, men nu detta. Jag skulle jobbat i... 2
Svar
38
· Visningar
3 333
R
Kropp & Själ Jag har en nu 18-årig dotter. Hon är min mans och mitt andra barn, men vår första flicka hann aldrig börja leva, så dottern har hela... 12 13 14
Svar
265
· Visningar
13 655
Senast: sardellen
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är... 2
Svar
21
· Visningar
1 326

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Smitare - hur gör ni?
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Tillbaka