Den där okapin i Danmark

kan säga att mamakatts fisar luktar INTE rosor ... :yuck:
( jag vakar på min älskade katt som ska ha ungar när som nu -sedan minst ett dygn tillbaka)
för att alla tecken tyder på att de kommer väldigt snart. magens form. spenar som ändrat form , mjölk som syns som "vaxproppa2" samt hårlöshet kring desamma.och sist men inte minst så stämmer det tidsmässigt in med när befruktning ska ha kunnat skett ) OBS mycket lättare när det gäller katter eller hästar för den delen vad jag har kunskap om där är i första fallet felmarginalen mindre än 2 veckor typ ? och i andra fallet max 5 veckor ofta mindre
3 månaders marginal är ju .... en evighet att en behöva fundera över :arghh:

Inte så många inlägg längre...:( Och inte ett endaste på fredagskvällen, trots eventuella vinintag... (förutom de två framåt småtimmarna då...;) Inlägg, alltså...)

Är rädd för att okapin kommer att falla ur vårt närminne pga att vi väntat för länge. Sen, framåt slutet av december, ringer SMS-larmet och där står "okapivaka". Men vid det laget har man glömt bort det vackra sagodjuret och Prebens händer som varsamt klämmer på... juvret... och tankarna far runt i huvudet på en, och det enda man tycker att "okapivaka" låter som, är nån liten avlägsen by vid Bajkalsjön i Sibireien eller nåt.... O_o

Inte så många inlägg längre...:( Och inte ett endaste på fredagskvällen, trots eventuella vinintag... (förutom de två framåt småtimmarna då...;) Inlägg, alltså...)

Är rädd för att okapin kommer att falla ur vårt närminne pga att vi väntat för länge. Sen, framåt slutet av december, ringer SMS-larmet och där står "okapivaka". Men vid det laget har man glömt bort det vackra sagodjuret och Prebens händer som varsamt klämmer på... juvret... och tankarna far runt i huvudet på en, och det enda man tycker att "okapivaka" låter som, är nån liten avlägsen by vid Bajkalsjön i Sibireien eller nåt.... O_o
Så sorgligt. Få mig inte att gråta i morgonkaffet, snälla. Det blir så salt :cry:. Jag gråter tillräckligt ändå. Hälsningar mer-än-vanligt-labil-pga-att-amningsavänjning-pågår

Liknande trådar

Hundhälsa Min äldsta hund, en labradorblandning, är 11 år (12 år senare i år). Jag har redan märkt att hon har svårare att se när det är mörkt...
Svar
9
· Visningar
442
Samhälle Alltså TV2 Danmark :bow: Först Helgstranddokumentären som var ett superviktigt projekt i sig, men nu detta. Jag skulle jobbat i... 2
Svar
38
· Visningar
3 292
R
Kropp & Själ Jag har en nu 18-årig dotter. Hon är min mans och mitt andra barn, men vår första flicka hann aldrig börja leva, så dottern har hela... 12 13 14
Svar
265
· Visningar
13 288
Senast: sardellen
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är... 2
Svar
21
· Visningar
1 311

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Klippmaskin till tjock päls
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka