Den där okapin i Danmark

Haha är vi på den nivån så var det du som tog spaden ur min hand :D;) jag försökte skoja. (Fast nej jag gillar inte när andra tar cred för andras ideer :p)

Fast alltså du nämnde det i svaret till mig också. Du hade ju kunnat ha kvar din länk i natt om det var så viktigt, nu fanns det ju ingen och det var väl jättebra att @Energi tog tag i det då. Herregud så tramsigt.

Fast alltså du nämnde det i svaret till mig också. Du hade ju kunnat ha kvar din länk i natt om det var så viktigt, nu fanns det ju ingen och det var väl jättebra att @Energi tog tag i det då. Herregud så tramsigt.

Men på tal om smsgruppen, hur går det för dig? Får du igång någon telefon?

Kul när man försöker skoja med glimten i ögat att hon kan betala min biljett istället, jag tyckte det lät kul iaf, att ni hoppar på mig värsta seriöst o mobbar ut mig bara för ni hängt här längre tid.. när det bara skulle vara haha. :cry:

Kul när man försöker skoja med glimten i ögat att hon kan betala min biljett istället, jag tyckte det lät kul iaf, att ni hoppar på mig värsta seriöst o mobbar ut mig bara för ni hängt här längre tid.. när det bara skulle vara haha. :cry:

Hoppar på dig?! Mobbar ut dig? Nej nu får du väl ge dig. Du skrev ju att du skojade sen men la till "Fast nej jag gillar inte när andra tar cred för andras ideer" så då låter det ju onekligen som det låg nåt seriöst menat i det.

Jag tror inte att någon försöker hoppa på eller mobba dig. Text missförstås väldigt lätt, och dina inlägg kan uppfattas som mer allvarliga än vad du avsett.

Om man märker att ens inlägg missförstås så får man skriva något i stil med "Oj, förlåt mig, jag var visst otydlig. Det jag menade var..."

Jag tror inte att någon försöker hoppa på eller mobba dig. Text missförstås väldigt lätt, och dina inlägg kan uppfattas som mer allvarliga än vad du avsett.

Om man märker att ens inlägg missförstås så får man skriva något i stil med "Oj, förlåt mig, jag var visst otydlig. Det jag menade var..."

Tack :) ska tänka på det.

Liknande trådar

Hundhälsa Min äldsta hund, en labradorblandning, är 11 år (12 år senare i år). Jag har redan märkt att hon har svårare att se när det är mörkt...
Svar
9
· Visningar
489
Senast: Santoxen
·
Samhälle Alltså TV2 Danmark :bow: Först Helgstranddokumentären som var ett superviktigt projekt i sig, men nu detta. Jag skulle jobbat i... 2
Svar
38
· Visningar
3 334
R
Kropp & Själ Jag har en nu 18-årig dotter. Hon är min mans och mitt andra barn, men vår första flicka hann aldrig börja leva, så dottern har hela... 12 13 14
Svar
265
· Visningar
13 655
Senast: sardellen
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är... 2
Svar
21
· Visningar
1 327

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka