En himla lutning man får sitta i. Man lär ju glida av?Tänk om man kunde rida in en sån...(Avatar-films-känsla). Det krävs kanske 100 år av målinriktad avel först. Eller tror ni det kan gå fortare?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En himla lutning man får sitta i. Man lär ju glida av?Tänk om man kunde rida in en sån...(Avatar-films-känsla). Det krävs kanske 100 år av målinriktad avel först. Eller tror ni det kan gå fortare?
(Google translate till engelska. Svanskan blev för gräslig)We have all followed Okapi and awaited the upcoming birth with excitement - but it seems that we will have to wait a little longer.
The successful pairing has namely taken place in secret and much later than previously observed. Therefore suggest now that the youngster instead turns up late in the year. Listen veterinarian explanation here:
De skriver på hemsidan:
(Google translate till engelska. Svanskan blev för gräslig)
Yaaaaargh... Det blir nån gång senare alltså....
Hehe... jag pratade ju om julen ...De skriver på hemsidan:
(Google translate till engelska. Svanskan blev för gräslig)
Yaaaaargh... Det blir nån gång senare alltså....
Hehe... jag pratade ju om julen ...![]()
JAG VILL SE PREBEN!!
Men då måste jag jobbaJag tog ett par bilder imorse.. men kan tyvärr inte lägga ut dom ifrån mobilendu får vänta till 08.15 imorgon
![]()
Men då måste jag jobba
Tror knappast mina kollegor går med på att smälla upp det på smartboarden framför kidsen, bara för att jag ska titta på Preben.![]()
Du får skylla på att ni ska livetitta på en okapi som ska få kalv, såklart! Att det sen kommer in en snubbe är ju en ren tillfällighet!Men då måste jag jobba
Tror knappast mina kollegor går med på att smälla upp det på smartboarden framför kidsen, bara för att jag ska titta på Preben.![]()
Det här med Preben. Som jag från början hävdat heter Charlie.
Men är det här en video med allas vår "Preben" eller ej?
Om det är det kan ju vissa hugade slippa försöka ta skärmdumpar
Ja men se, en hel video med Preben![]()