Den första snön *bilder*

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare Sprettan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 1 075
S

Sprettan

I dag följde jag med Wilmer ut på en promenad i den första snön. :love: Wilmer har varit innekatt under hela sitt liv, men fått gå ut nu när vi flyttat till landet. Och han fullkomligt älskar att få komma ut.:bump:

wilmer1.jpg

wilmer2.jpg

wilmer3.jpg

wilmer4.jpg

Tyvärr var inte ljuset helt optimalt, så bilderna är lite gryniga.

Sv: Den första snön *bilder*

Härliga bilder! :love: Han ser både nyfiken och halvt chockad ut... Stirrögd och lyfter tassen, iiih! :D

Jag tycker bilderna blev fina, katten ser vaken och nyfiken ut. :love: Älskar att han lyfter tassarna så högt i snön! :D

Vilka härliga bilder! de blev ju jättefina. Och vilken sötis (:

Liknande trådar

Övr. Katt Jag sitter med världens ångest över att behöva flytta min älskade lilla katt, från hans trygga revir. Han kom till mig för 5 år sedan...
Svar
10
· Visningar
787
Senast: startpompe
·
Övr. Katt Jag har en exotic idag som alltid varit innekatt, 4 år. Hon är numera kastrerad och har börjat gå ut med gps, och när jag och hundarna... 2
Svar
37
· Visningar
2 166
Senast: Mia_R
·
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
14
· Visningar
1 415
Senast: ameo
·
Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar... 2
Svar
23
· Visningar
2 243
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Minska antalet fästingar på katt
  • Uppdateringstråd 31
  • Smitare - hur gör ni?