Bukefalos 28 år!

Den gråa menyn

En del har tyckt att den varit rörig, andra använder den inte alls och tycker kanske att den kan tas bort, vissa skulle vilja se den även när de använder mobil.
Jag har nu sett till att minska rörigheten och förhoppningsvis fokusera på de allra viktigaste länkarna i den gråa menyn. Kanske låter jag den även synas på mobiler längre fram.
Snyggare än förut är den i alla fall, anser jag.
 
Jag tycker det är tråkigt att hästgrenarna försvinner.
Misstänker att islandsforumet kommer dö ut, det är jättejobbigt att ta sig dit via mobilen.
 
Det borde inte vara ett dugg svårare än tidigare?
Den gråa menyn visas inte på mobil. Alltså använder man den riktiga gröna menyn som man även kan få upp i mitten eller botten av sidan.
Peta längst till höger på Gren och välj sedan ex.vis Islandshäst.
 
Jag har nu flyttat tillbaka Gren-menyn så den ligger mellan Häst och Övrigt och inte längst till höger, kom på att jag tyckte det var lämpligt :)
 

Liknande trådar

  • Låst
Samhälle Jag har funderat en hel del på svenskars relation till religion och speciellt kristendom. Jag vill först säga att jag inte lägga några...
68 69 70
Svar
1 380
· Visningar
40 655
Senast: Mineur
·
Hästvård Börjar misstänka starkt att min häst har magsår och har troligtvis haft det länge. 🙁 Har frågat veterinären förut om det kan vara det...
Svar
3
· Visningar
694
Senast: Murray
·
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 222
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag skrev om dethär i min andra dagboks tråd men jag in såg att jag vill göra ett tydligare inlägg om det i en egen dagboks tråd. Och...
Svar
12
· Visningar
2 061
Senast: Mauen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avliva aggressiv hund
  • Kattsnack 10
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp