Den gröna kometen

Status
Stängd för vidare inlägg.

cowgirl81

Trådstartare
Nån som håller span på den. Såg den i torsdags och även nu ikväll. Kan se den med blotta ögat, Hoppas på klart väder den 1 februari, då ska den tydligen vara som närmast.
 
Nån som håller span på den. Såg den i torsdags och även nu ikväll. Kan se den med blotta ögat, Hoppas på klart väder den 1 februari, då ska den tydligen vara som närmast.
Nope men inte riktigt aktivt kolla efter den samt vart flera dagar med moln här. Har nått tips vart man ska kolla åt?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Någon som har lyckats se den omtalade gröna kometen ännu? Här har det varit moln varenda dag, så tyvärr ingen chans... :( Men imorgon...
2
Svar
22
· Visningar
1 519
Senast: Septicemia
·
L
Samhälle Först så JA jag ska själv klart kolla med mamma och pappa som känner hennes föräldrar väldigt bra! Men jag är en sån person som be höver...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 799
Senast: TinyWiny
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
774
Senast: Rosett
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 631

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp