Den som inte tycker om katter...

Sv: Den som inte tycker om katter...

Eller så har personen i fråga blivit biten i rumpan av en katt när hon satt på toa.

Jag har tre katter och det är minst tre för mycket!!! De är överallt samtidigt, de äter mig ur huset och biter mig hela tiden.

Jag var alldeles säkert en råtta i förra livet. Jag gillar ost och tycker att katter är skadedjur!!!

Sv: Den som inte tycker om katter...

Påminn mig inte nu när det snart är jul igen. Jag ska skaffa en strömförande julgransbelysning i år!!! Och det kommer väl bli det enda som hänger i granen eftersom alla andra dekorationer blev förstörda förra året.

Liknande trådar

Övr. Katt Hej! Jag har ett stort dilemma kring mina två katter. Jag har en hona på snart 10 år, som jag haft sedan hon var kattunge och en hane på...
Svar
18
· Visningar
886
Senast: Bison
·
Övr. Katt Jag har två Birmapojkar som nyligen fyllt ett år. De har tidigare ätit Royal Canin kitten, pga lagom små bitar. Torrfodret är inte deras...
Svar
11
· Visningar
502
Senast: Esmeralda
·
Övr. Katt Hjälp Min katt födde ungar i soffan igår Nu när jag försöker flytta dom till bolådan så bär hon tbx dom till soffan !!! Va gör jag ?
Svar
1
· Visningar
316
Senast: Cattis_E
·
Övr. Katt Klösträdet i vardagsrummet är snart tio år gammalt och börjar bli ganska slitet. Nu kikar jag på ett nytt klösträd, men känner att jag...
Svar
10
· Visningar
465
Senast: LadySara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka