Den Store Stallinnrednings Tråden! (Bilder)

S

Stall Lorinser

Det er helt sikkert mange av oss Bukefalister som planlegger å bygge stall med tiden?! Selv er jeg en av dem, og jeg er på utkikk etter geniale løsninger i stallen og inspirasjon i forhold til alt som en stall inneholder (fra boks til sadelkammare).

Jeg vet at det er flust av Bukefalister her inne som er så heldig å eie en egen stall, og guuud så mange fine staller dere har lagt ut bilder av! Jeg blir utrolig inspirert og det hadde vært kjempemoro å kunne samle flere stallbilder og tips her inne på den Store Tråden!

Legg gjerne ut bilder av era stall med smarte løsninger, elelr helt enkelt skryt av din egen drømmestall :-) Eller hvordan ser ditt drømmestall ut? Fortell og beskriv gjerne :-)

En tråd som skal være til hjelp og inspirasjon altså. Tusen takk til alle som sponser tråden med bilder:bow:

//Mvh, Lotte - som drømmer om det ultimate stallet!
 
Sv: Den Store Stallinnrednings Tråden! (Bilder)

Jeg håper noen tar seg bryet med å poste noen bilder :banana:
 

Liknande trådar

S
Anläggning God morgen, alle herlige bukefalister! :-) Jeg trenger deres hjelp! Håper noen kan gi meg noen tips i denne forbindelsen! Jeg blir...
Svar
1
· Visningar
1 196
Senast: Masse
·
A
Ridning Hei! Jeg vil gjerne få fortelle om min seneste tur til Portugal der jeg red for David Oliveira! Jeg har vært i Portugal mange...
Svar
8
· Visningar
1 528
Senast: Ivylin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp