JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Den vackraste... *bilder*
Måste bara visa...
Tog dom här korten på vår ena hund igår, och tycker att hon blev så fin på dom
Hon brukar inte vara så villig att poosa (hatar kameror!) men när matte höll i en kotte glömdes kameran bort...
Visst är hon vacker? Vad sägs om dom ögonen?
Sv: Den vackraste... *bilder*
Jättesöta!
Så din hund gillar också kottar?
Hon älskar dom
Hon brukar följa med mig ned till sjön när jag ska bada, sen springer hon runt på egen hand och letar upp massa kottar som hon kastar ned i vattnet och vill att jag ska kasta till henne
hon e så fiiin..
Övr. Hund
Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är...
2
Övr. Hund
Behöver ventilera av mig…
Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Hundhälsa
Hej där,
Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna.
Vi...
Övr. Hund
Annorlunda rubrik jag vet :D . Jag söker efter riktigt bra glasögon till hund för sitt användas framförallt vid turskidåkning...