Denna bettjungel

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare scotty
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 722
S

scotty

Är det någon här som känner till någon sida där man kan få information om vad alla dessa olika bett som numera finns på marknaden är till för??? Det måste ju finnas en tanke bakom alla dessa olika bettkonstruktioner???

Sv: Denna bettjungel

Nä, Jag vill kunna läsa på en och samma sida vad för olika funktion alla dessa bett har. Därefter läsa mer ingående om ett specifikt bett som verkar intressant.

Sv: Denna bettjungel

Det finns en del sånna sidor, men är du ute efter något särskilt?

åh, jag skulle vilja veta mer om bettlösa "bett" (sidepull, bosal, olika hackamore), tränsbetten (i första hand raka och tvådelade), pessoa (ja hur tänkte de när det "skapades", tro?), olika stångbett..
:D

Liknande trådar

Utrustning Jag måste sälja nuvarande transporten för att byta till en fronturlastad. Kraven är stabil, aluminium eller kompositgolv, sadelkammare... 2
Svar
28
· Visningar
1 178
Senast: MiniLi
·
Utrustning Hej hej! Jag rider en ridtravare som fungerar superbra på hackamore men när han har ett bett (tredelat tränsbett) i munnen blir han... 2
Svar
33
· Visningar
1 218
Senast: sweep
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
690
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Köpte häromdan nytt träns till min nya häst då han är lite större än vad förra pollen var. Kikade runt lite och nästan alla tränsen som... 2
Svar
31
· Visningar
2 269
Senast: Reshästen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka