• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare snö
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 851
S

snö

Har just knåpat ihop en ny design till min hemsida.
Skulle vara kul att få höra vad ni tycker om den. Skriv gärna om ni tycker att något borde ändras, läggas till eller tas bort helt.
Tacksam för alla kommentarer. :)
http://www.wilma.rocks.it

Det var snyggt. Det som kunde vara lite störigt är att menyn, loggan, bilden etc inte satt på samma plats på alla sidor, så det "hoppade" en hel del när man surfade runt.
Använd en mallsida till alla sidor du gör, så blir alla samma.

jo jag vet jag har haft en mallsida fast det hoppar ändå omkring, vet inte riktigt vad jag gör.

Riktigt snyggt och "rent"!! :)
Håller dock med loveponies om att det blir hoppigt.
Sedan borde du kanske ge hemsidan en titel. Just nu heter den "Untitled Document".

Håller med loveponies och dasjenka om att den är väldigt snygg, men vore ännu snyggare om allt var på plats när man klickar på länkarna och sådär!

Fin pålla förresten!

/ Karin

jätte fin hemsida, verkligen!
Stilren o bra fakta.
fast jag kunde dock inte se bildera i fotoalbumet (men det är nog min dator som det är fel på - den kan vara lite ..konstig ibland)..

Snygg och stilren!! Precis så jag gillar sidorna. ;)

Hade inga problem md vare sig meny eller bilder.

Så från min sida har jag faktiskt inget att klaga på alls.

Liknande trådar

Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 april så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara avslutad... 2 3
Svar
54
· Visningar
1 637
Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 376
Senast: Enya
·
Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 758
Senast: corzette
·
Hundhälsa Längesen jag var inloggad här, men nu behöver jag höra från kunniga hundmänniskor. Min 11-åriga hund fick för två veckor sedan dra ut...
Svar
3
· Visningar
851

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp med diarré?
  • Dalmatiner
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Tillbaka