JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Designa eget duschdraperi
Hemmet
Trådstartare
Trådstartare
Boop
Startdatum
Startdatum
15 Jun 2009
Svar
Svar
5
Visningar
Visningar
6 588
Sv: Designa eget duschdraperi
Det var ju också en variant, fast jag gillade idén med att låta ett foto bli motivet bättre.
Nej vad fiffigt, vill ha!
Jo, det vill jag med. Men inte till det priset
Tänk vilken bra present det skulle vara till någon som redan "har allt".
Ja va kul
Bra idé till en present för nån som har ALLT! ; D
Hemmet
Jag älskar dofter. Jag tycker speciellt mycket om tyngre dofter och säsongsbundna dofter. Jag vill liksom inte att det ska dofta...
2
3
Hemmet
Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Trädgård & Växter
Jag håller på att anlägga en trädgårdsdamm, och jag tänkte höra om det är någon dammägare här som vill dela med sig av erfarenheter...
Juridik & Ekonomi
Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;)
Jag är i 30-års ålder och lever...
2
3
Stora shoppingtråden III
Utrustning Klickade precis hem ett par bruna MH Estelle. Har spanat på dom i ett par år men inte haft någon häst som varit riktigt ridbar nog för...
blayenka
Alldeles nyss
Dressyrhingsten Skyline to B.
Avel CH pratar lite om Skyline och en del om hingstar i podden han har nu.
Jag har inget eget intresse av vare sig avel eller hingstar så...
JohannaB
14 minuter sedan
Svar: 208
Visningar: 24 241
Avel
Shettistråden del II
Gnägg Jag la på Vega täcke och lät henne stå ute 🙂
Nu är allt packat och förberett så när hon fått äta sin frukost är det dags för sista...
Novienna
15 minuter sedan