Det är ingen idé

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag hade egentligen orkat rida den här helgen men är inte motiverad. Det känns inte som någon idé. Jag vill ingenting längre. Det känns inte meningsfullt att försöka kämpa när inget jag gör, gör någon skillnad.

Solen skiner ute. Jag har varit vaken i ett par timmar, men ligger kvar i sängen. Så är det ju ofta egentligen men nu känner jag mer än vanligt att jag inte vill kliva upp.

Igår tog jag en tupplur på eftermiddagen. Inte för att jag var trött, men för att jag inte ville något annat.
 

Då tillåter du dig själv att ha en slödag idag.
Som jag skrev i din senaste tråd, jag tror det har blivit för mycket för dig i veckan. Stress över möte, själva mötet, stress över att behöva gå upp i tid.
Det är inte konstigt du mår sämre, all stress över saker påverkar. Det tar tid att komma tillbaka.

Hoppas du orkar upp och få i dig lite mat idag :heart.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag vill bara gnälla av mig, så jag gör det här. Jag hatar att jobba, det har jag alltid gjort sedan jag började sommarjobba. Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
2 475
Senast: Exile
·
  • Artikel
Dagbok Funderat fram och tillbaka men känner att jag vill kunna använda min dagbok här fritt utan att behöva tänka på vilket konto jag...
Svar
12
· Visningar
2 034
Senast: miumiu
·
  • Artikel
Dagbok Ibland funderar jag på om det inte vore vettigt att bo någon annanstans egentligen. Någonstans där vädret är bättre, politiken är mindre...
2
Svar
30
· Visningar
1 562
Senast: Mineur
·
  • Artikel
Dagbok Nu när jag varit sjuk inser jag hur ensam jag är. Ingen mer än min syster hör av sig.. Det finns nog de som inte ens har de så jag...
2
Svar
24
· Visningar
1 898
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Mat till kräsen liten valp
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp