Det bidde en tös åt oss!

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Amk
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 1 588

Amk

Trådstartare
Ett år med väntan, tvivel och planering är nu förbi och vi fick i förrgår hem vår tikvalp Tuwa. Idag fotograferades hon av fotograf, men de bilderna får vi vänta på en stund till. Tills dess: några kort på lurvbollen!

Sv: Det bidde en tös åt oss!

Snuttan då! :love:

Grattulerar! Hoppas att allt går bra (men man köper sig framgång med lapphundar :D)

Tack för alla grattis!

Det går bra med henne i stort, hon är väldigt kontaktsökande och följsam. Är med i trädgården, bryr sig inte om trädgårdstraktorer eller andra konstiga ljud och väldigt lugn när hon träffade häst för första gången. När hon är trött blir hon väldigt mån om att vara nära- är man två meter bort gnäller hon och vill bli klappad. Gulligt, men lite krävande :D

Vilken sötnos hon är!Grattis! Är hon från Samejäntans kennel?

Själv väntar jag fortfarande på min prinsessa. 11 juni är det dags för mig att bli lapphundsägare :D

Tack! Hon är från Småland, närmare bestämt Rödmossa kennel. Då måste du lägga upp bilder på din tjej sen när du fått henne!

Liknande trådar

Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 592
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Jag har sedan drygt två veckor tillbaka bara min 13-åriga whippet kvar. Hon har sedan hon var valp varit helt okomplicerad med att...
Svar
9
· Visningar
842
Övr. Hund Jag och sambo ska skaffa hund. 😊 Både han och jag jobbar skift och han jobbar mestadels natt. Det här innebär att vi har ett glapp 3ggr...
Svar
8
· Visningar
1 476
Senast: Kajsalisa
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 147
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka