Bukefalos 28 år!

Det blev en liten flicka!

Status
Stängd för vidare inlägg.

nala

Trådstartare
I lördags morse kl 04.20 kom hon äntligen vår lilla flicka :bump: Jag började få värkar vid 23 tiden i fredags och vi åkte in kl 01.30, när jag kom in var jag öppen 6 cm, allt gick i ett rasande tempo, fick klara mig på bara lustgas (har haft epidural när jag fått dom andra två) men det gick ju det med fast det gjorde ont som ... Hon vägde 3625 och var 49 lång. Ska ta mig en promenad med vagnen i em det är ju vår ute :banana:
 
Sv: Det blev en liten flicka!

Nala,
grattis till dottern,
:banana: :banana:

ha det så skönt på vårpromenaden.
 
Sv: Det blev en liten flicka!

Svarar båda!

Tack så mycket :bow: :bow: Skönt med en flicka vi har två pojkar sedan tidigare så nu blir det till att köpa klänningar och när håret växer fram lite hårband :D och så är jag inte "ensam" mot alla grabbarna ;)
 
Sv: Det blev en liten flicka!

Åhh! Grattis! Själv får jag nog vänta lite till.... v 37+0 idag - så snart får jag också snusa bebis! Lycka till!
 
Sv: Det blev en liten flicka!

Grattis! :)

Tjejen väntade väl med att komma ut tills våren var här ;)

M.
 
Sv: Det blev en liten flicka!

GRattis :banana:

Hon kom lagom till vårsolen :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag använder mig av ett anonymt nick och skulle uppskatta om någon som eventuellt misstänker vem jag är håller det för sig själv. Jag...
21 22 23
Svar
450
· Visningar
32 760
Övr. Hund Eftersom jag enbart skrivit på hundforumet när det har varit problem (och det har varit mycket problem) med Loppan så tänkte jag att det...
Svar
5
· Visningar
1 203
Senast: TeamLundVer
·
Hästvård I fredags så fick min häst kolik och jag gick med honom i flera timmar men det hjälpte inte, till slut kom en veterinär ut och gav honom...
Svar
16
· Visningar
2 356
Hästvård Som vanligt haglar oturen över oss här hemma! ..Spricka i griffelben, blödning i muskel i bogen vänster sida, inflammation i ryggen ja...
Svar
2
· Visningar
1 001
Senast: Madde_padde
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Flämtningar
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp