Det där men ungponnyklasser!

• Hoppning
  • Trådstartare Trådstartare Nirwana
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 821
N

Nirwana

Hej!

Jag har en ponny på 5 år. Vi har under året tävlat hoppning i Avd. B med flera felfria resultat t o m LB nu undrar jag om jag får ställa upp i en Avd. A klass. Om man får det kan man vara med i en Avd. B klass och en Avd. B klass på samma dag?

Skulle vara evigt tacksam för svar!!

Häslningar Sofia

Sv: Det där men ungponnyklasser!

Okej! ´Då vet jag iallafall! men nästa år då? Får jag vara med i tex. LD Avd. A och LC. Avd. B på samma dag?

Sv: Det där men ungponnyklasser!

Ja det får du, man får hoppa avd A och sen avd B under samma dag, men inte först avd B och sen avd A.

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
16
· Visningar
1 005
Senast: Mli
·
Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
1 175
Senast: Ketrawzc
·
Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
2 515
Senast: hhere
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 411
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka