Det här med färglära och vad man passar i

Sv: Det här med färglära och vad man passar i

lite OT, men har du provat en foundation som är riktigt lätt och inte så täckande? De brukar vara lite mer förlåtande. Jag har t ex två olika och båda kan jag ha både som vinterblek eller skapligt solbränd (brukar lägga av med foundation vid en viss nivå av solbränna).
De jämnar då till hudtonen mer naturligt och man kan bygga på med rouge/bronzer istället för att "bleka ner" vad man nu vill med concealer/puder.

Så sant! Jag använder en lätt bronzer istället för puder under de mindre soigare månaderna, för att sätta underlaget så att säga.
 
Sv: Det här med färglära och vad man passar i

Tyvärr lika svårt att hitta i rätt färg, har ju inte ansträngt mig till max om vi säger så iom att jag aldrig har varit någon som använder sådant mer än möjligen ibland till fest. Så kan ju inte säga att jag gått igenom allt som finns på marknaden precis.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag är lite trött på min hårfärg. Har väldigt varmt blont hår, nästan lite åt strawberry blonde-hållet men kanske lite mer guldiga toner...
2
Svar
28
· Visningar
2 956
Senast: Blimblom
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag ramlade ner i en liten mental grop i helgen. Jag blev bara så förbannat trött på och uppgiven över min hälsa. Jag försöker annars...
Svar
0
· Visningar
1 223
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp