Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Frågan är väl rätt klar; hur kan man man få barn i detta PK samhälle när där inte längre finns han eller honkön utan bara HEN... Mig veterligen är inte människan hermafroditer...Vad vill du diskutera? Tror att de flesta vet hur barn blir till, både på sk ”naturlig” men också lite mer konstgjord väg
Frågan är väl rätt klar; hur kan man man få barn i detta PK samhälle när där inte längre finns han eller honkön utan bara HEN...
Jag vill veta hur det går till när alla är HEN, det vill säga verken hon- eller hankön utan HEN(intet)kön...Vad vill du diskutera? Tror att de flesta vet hur barn blir till, både på sk ”naturlig” men också lite mer konstgjord väg
Jag vill veta hur det går till när alla är HEN, det vill säga verken hon- eller hankön utan HEN(intet)kön...
Enligt danska forskare finns det inget som heter genus eller kön utan endast existens...Se mitt svar ovan ang genus! Du verkar blanda ihop begreppen![]()
Se mitt svar ovan ang genus! Du verkar blanda ihop begreppen![]()
Fast frågan kvarstår ju... hur kan Hen och Hen alstra barn där det tidigare krävdes Han och Hon...
Om alla är Hen lär det ju bli svårt att ragga i baren på hälgerna, risken är ju att man hamnar i säng med samma "könet" fast kön ju endast är en politiskt konstruktion...
Om alla är Hen lär det ju bli svårt att ragga i baren på hälgerna, risken är ju att man hamnar i säng med samma "könet" fast kön ju endast är en politiskt konstruktion...
Jag vill veta hur det går till när alla är HEN, det vill säga verken hon- eller hankön utan HEN(intet)kön...
Fast frågan kvarstår ju... hur kan Hen och Hen alstra barn där det tidigare krävdes Han och Hon...
Vilka danska forskare då? Och vilken studie syftar du på?Enligt danska forskare finns det inget som heter genus eller kön utan endast existens...
Vete tusan hur det går till, men hur kan HEN föda barn utan att hon eller han är närvarande?