Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Undrar hur finnarna överlevt i alla år?![]()
Varför tror du att Finland är så glesbefolkat?Undrar hur finnarna överlevt i alla år?![]()
Tänkte inte på det... Men det är ju skitsmart, hen löser bostadsbristen!Varför tror du att Finland är så glesbefolkat?
Vete tusan hur det går till, men hur kan HEN föda barn utan att hon eller han är närvarande?
Vi kan dra in på preventivmedel och allt.Tänkte inte på det... Men det är ju skitsmart, hen löser bostadsbristen!
Och förlossningsvården! Den krisar ju på många håll! Tack vare hen gör det ju ingenting nu.Vi kan dra in på preventivmedel och allt.
Hen har ju verkligen löst fler problem än vad jag tänkt på!
Åh, jag ser verkligen fram emot att slippa mens och mensvärk, utan att behöva stoppa i mig hormoner dagligen!Vi kan dra in på preventivmedel och allt.
Hen har ju verkligen löst fler problem än vad jag tänkt på!
Äh det är väl bättre att föda en lada? Lador kan en ju bo iTänkte inte på det... Men det är ju skitsmart, hen löser bostadsbristen!
Föder du, så bor jag?Äh det är väl bättre att föda en lada? Lador kan en ju bo i![]()
Icke - du får ta ansvar för din egen boendesituation!Föder du, så bor jag?![]()
Tror det går med en väldig fart. Fart hahaha hohoho hahaha.
Ladan är ju byggd som en stridsvagn medan Lamborghinin är känslig, jag tror inte du vill sitta på akuten med en gnällig Lamborghini när en Lada bara går och går, år ut och år in utan gnäll. Tänkt på det?Med tanke på att en Lada inte har någon direkt imponerande fart föder jag hellre en Lamborghini...![]()
Ladan är ju byggd som en stridsvagn medan Lamborghinin är känslig, jag tror inte du vill sitta på akuten med en gnällig Lamborghini när en Lada bara går och går, år ut och år in utan gnäll. Tänkt på det?
Ska vi få ordning på klimatförändringar så är det väl cykel som gäller. Eller buss kanske?
Aj.
OBS! Finns ju numera inte herr- och damcyklar. Bara hencyklar!
Good point!Hur ska det då kunna bli fler cyklar?
Kvinnofällan?![]()
![]()
Kvinnofällan?![]()
![]()