Bukefalos 28 år!

Det kommer inte att gå – hur du sätter krokben för dig själv

Allt du tänker kommer att påverka din förmåga att klara saker – eller inte klara dem. Man kan tycka att vår förmåga att klara saker borde vara konstant – det sker ju inga jätteförändringar från en dag till nästa, och särskilt inte åt det hållet att vi plötsligt kan mindre än tidigare. Vi kan det vi kan och trots det varierar vår prestation. Den mentala biten har stor påverkan på vår fysiska förmåga, se till att du använder det till din fördel.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok För drygt 10 år sedan plöjde jag böcker om hälsa och framförallt hormonell hälsa, och läste boken “Kaos i kvinnohjärnan” för första...
Svar
8
· Visningar
615
Senast: cassiopeja
·
Kropp & Själ Jag var väldigt nära att skriva det här under anonymt nick, men kom sedan fram till att det här inte är något att skämmas för och att...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 843
Senast: Mineur
·
  • Artikel
Dagbok Jag kände mig så jävla pepp på att få sätta tänderna i husrestaurering och trädgårdsomvandling inkl odling så att jag nästan dreglade...
Svar
1
· Visningar
1 226
Senast: skiesabove
·
  • Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
1 957
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avliva aggressiv hund
  • Livförsäkring
  • Gräs i näshålan?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp