Det som har hänt....

Sv: Det som har hänt....

vad oerhört jobbigt för er. :( Så sorgligt att ni inte fick dela er framtid med lilla Jonathan.

Oj så fruktansvärt!
Jag blir så ledsen när jag läser detta.

Det känns så futtigt att skriva, men kram på er!
jag önskar verkligen att jag kunde göra något för er.

Otroligt starkt av dig att berätta allt för oss här på buke.

Tårarna sprutar och jag kan långt ifrån förstå hur det känns för er.

Jätte vackert namn ni valt åt honom, livet är så orättvist.

Som sambon sa när vår kompis avled, så vill alltid himlen ha tillbaka sina vackraste änglar alldeles för tidigt.

*Kram till er och alla närstående*

Ååhhh, det är alltid lika sorgligt när något sådant här händer. :cry:

Det som har hänt er hände min bror och hans tjej för ca 5 år sedan. Den obduktionen visade ingenting men efter ett par år blev hon gravid igen och precis som dom lovat dig så höll dom stenkoll på henne under hela graviditeten. Det räddade barn nr 2 för det visade sig att hon slutade ge sitt barn näring när hon kom till slutet på graviditeten.

Det känns skönt att höra att ni tänker framåt. Jag önskar er all lycka!

Massa tröstkramar till er. Jag tycker du verkar vara otroligt stark. Kämpa på.

*KL*

Jag sitter här med tårarna rinnandes längs kinderna när jag läser era fina tröstande ord.

Vet inte riktigt vad jag skall svara eller säga. Har en klump i halsen som inte riktigt vill ned.

Är nyligen nyduschad, brösten läcker som ett såll & saknaden är enorm. Ska strax gå ned till sambon igen & krypa ned hos honom igen under täcket framför tv:n.
Skulle egentligen bara stänga av datorn & hamnade in en sväng på buke först.

Ni är riktigt underbara, jag önskar verkigen ingen annan denna tragedi samtidigt så är jag en erfarenhet rikare samt kommer bli starkare som människa. Och jag & min sambo kommer närmare varandra & kommer bli stärkta i vårt förhållande.

Imorgon bryter vi vår isolering & börjar umgås med våra vänner igen. Våra mobiler & hemtelefon har vart avslagna för att vi skulle slippa få jobbigt kontakt innan vi kände oss redo. Ville verkligen ha denna tiden bara för varandra. Att kunna skrika, sparka, skratta & bara kramas i lugn & ro.

vännerna vet & bara väntar.
Alla är undert hjälpsamma. Fixat stallet åt oss samt släppt in & ut våra 2 hästar dom dagarna vi var på BB. Matat våra katter & sett till att alla djuren mådde bra när vi var borta.
Det var inte meningen att sambon skulle bli kvar på BB, men efter det som hänt så ställde grannen upp & tog ut dom på morgonen & min medryttare åkte ut på kvällen, mockade & släppte in. Allt detta med kort varsel.

Det är i sådana här situationer man verkligen vet vem som är en riktig vän & dom har vi många av :love:

Jag vet inte hur jag någonsin skall kunna gottgöra dom som ställt upp & hjälpt oss....

Tack för att ni finns :love:

Ni verkar vara så starka, och som jag redan sagt så finns inga ord för att beskriva vad man vill säga till er. Jag tittade i albumet förut, han är verkligen fin eran lilla pojk!

Ta väl hand om er och låt sorgen ta sin tid. Än en gång, massor av stödkramar till er båda!

Vilken mardröm:cry:

Jag läste tråden för några timmar sedan men klarade inte skriva för alla tårar. Otroligt starka ni är.

En klok människa sa till mig när jag var gravid att förälder är man så fort man har blir gravid och det stämmer. Att förlora ett barn oavsett när i livet måste vara det värsta som kan hända en människa.

All styrka åt er och de ikring er.

Fäller tårar av att läsa det du skrivit och vill tacka för din styrka att dela med dig. Var aldrig rädd att be om hjälp om du behöver det.

*styrkekramar*

Men kära du, så hemskt... tack för att du orkar skriva så fint om det som borde varit ditt lyckligaste minne.

Varma kramar från oss

Tack för att du orkar berätta din historia... Det finns inte ord nog för att trösta i en så stor sorg... Det är skönt att läsa att ni har stöd av varandra o av släkt o vänner. Det är guld värt!
Tack för att du delar med dig så att vi andra stannar upp ett ögonblick o tänker över vad vi har att glädjas åt!
Vackra bilder på er o er lilla pojke, tack för att du delar med dig av honom!
Ibland är livet så vanisinnigt orättvist...
Sköt om er!
Många många kramar!

Grattis till er underbara son.
Jag beklagar verkligen att han inte fick stanna hos er :(. Tack för att du ändå orkade dela med dig av din berättelse.

Det är så ordlöst sorgligt.

Han är jättefin !
Han kommer alltid att vara ert förstfödda barn.
Ni kommer att fira hans födelsedag.
Fina, lilla pojken i Nangijala.

Det är så orättvist.

Ni verkar så fina, underbara människor och jag tror att kärleken till varandra kommer att få ny styrka och kraft. Tar hand om varandra.

Liknande trådar

Gravid - 1år Familjen klarade vintern med en enda förkylning. Nu är 9 åringen inne på andra omgången kräksjuka... Först var han sjuk för 10 dagar...
Svar
4
· Visningar
952
Senast: Blyger
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med... 2
Svar
34
· Visningar
3 807
Senast: Freazer
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få... 2
Svar
21
· Visningar
4 191
Senast: __sofia__
·
Hästhantering Hej! Jag har en medryttarhäst som jag haft nu i 2 år. Han är en rätt kraftig connemara, 10 år och importerad från Irland. Jag tror att...
Svar
15
· Visningar
3 206
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka