Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S

Sv: Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S

Det lät ju faktiskt som en ganska bra idé!
Jag skulle tex vilja kasta ägg och massa annat äckligt på hans jädra bilar som han polerar och tvättar varje helg! :sneaky:

Det där är ett fantastiskt sätt att bli av med alla sin ilska. När en kille betedde sig illa mot mig (han var gift och skulle lämna sin fru men ångrade sig mitt i processen och gjorde slut med mig istället) planerade jag och mina vänner de mest avancerade hämndaktioner.

Det var så skönt att få tänka ut alla hemska planer och hur illa de skulle göra honom, utan att för den skull egentligen planera att genomföra någon av dem.
 
Sv: Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S

Det lät ju faktiskt som en ganska bra idé!
Jag skulle tex vilja kasta ägg och massa annat äckligt på hans jädra bilar som han polerar och tvättar varje helg! :sneaky:

Hahahaah :D

Det vore faktiskt rätt åt honom! Men det vore ännu bättre om du hällde surströmmingsspad i luftintaget vid motorhuven...
Det luktar fan hur länge som helst å det syns inte :wtf: :D

Å en banan eller fogskum i avgasröret :D

Jo jag gillar hämnd när folk betett sig så usligt som denna fjanten.
 
Senast ändrad:
Sv: Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S

Hahahaah :D

Det vore faktiskt rätt åt honom! Men det vore ännu bättre om du hällde surströmmingsspad i luftintaget vid motorhuven...
Det luktar fan hur länge som helst å det syns inte :wtf: :D
.

Absolut årets bästa tips :D
 
Sv: Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S

Vilket påminner mig om det bästa jag hade hört fram tills nu.
Frun som stoppade räkskal i den ihåliga gardinstången i köket. Luktade länge och föranledde sanering - utan resultat.

Och en sann - bekanten som köpte ett gammalt hus där kvinnan slängt ut karln för länge sedan. Ryktena gick att han som hämnd stoppat en tegelsten i skorstene. När bekanten tog upp en gammal rökkanal för att sätta in kamin hittade de en lös tegelsten liggande längt ner i kanalen.


Mina egna funderingar låg mest i att sprida ut hur han betett sig. Fast jag avstod för det skulle satt även mig i dålig dager....
 
Sv: Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S

När jag flyttade in i ett hus gick det inte att elda så sotarn fick komma. Vafan har du eldat för skit i pannan? Inget såklart , jag har just flyttat in. Den uppsagde arrendatorn hade tydligen eldat allt man inte kan och får elda i en sån panna. Jag behövde inte stå för den sotningen. Behöver jag säga att det rökte in nåt jävulskt.
 
Sv: Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S

Heja heja dig!:bow: Du har dragit ut sladden för en energitjuv!

Jag förstår att du är helt slut efter allt du gått igenom. Att göra detta ovan på alltihop visar att det finns gott hopp för dig. Men låt det ta den tid det tar.
 
Sv: Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S

Hahahaah :D

Det vore faktiskt rätt åt honom! Men det vore ännu bättre om du hällde surströmmingsspad i luftintaget vid motorhuven...
Det luktar fan hur länge som helst å det syns inte :wtf: :D

Å en banan eller fogskum i avgasröret :D

Jo jag gillar hämnd när folk betett sig så usligt som denna fjanten.




Hahahaha ni är ju underbara!! :rofl::rofl::banana::banana:


Det där lät ju faktiskt jävligt lockande, vill du bli min partner in crime? :sneaky::sneaky:
 
Sv: Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S

Heja heja dig!:bow: Du har dragit ut sladden för en energitjuv!

Jag förstår att du är helt slut efter allt du gått igenom. Att göra detta ovan på alltihop visar att det finns gott hopp för dig. Men låt det ta den tid det tar.


Tack till dig och alla er andra för all peppning nu kommer med! Ni är guld värda allesammans :love:
 
Sv: Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S

Om typ 7 timmar är det dags att bege sig ut i verkligheten på riktigt igen. Känner mest ångest, panik och skräck.

Missförstå mig rätt, jag vill jobba..det vill jag. Tror bara jag är livrädd för hur kollegorna kommer att vara, livrädd för hur jag kommer kunna hantera deras frågor, möta deras blickar. Vet att dom inte har någonting att göra med varför jag vart sjukskriven, men det kommer komma frågot, blickar osv. Jag jobbar i vården och tyvärr är vården många ggr en samlingplats för ett gäng bittra kvinnor av äldre modell som ser på oss yngre som helt odugliga om man som jag vart sjukskriven mer eller mindre sen jag började på denna arbetsplatsen.
 
Sv: Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S

Det kommer gå bra! Jag håller tummarna och hejar på dig imorgon! :)

Och även om det är svårt, så skit i vad dina kollegor säger (om det inte är snällt såklart). De har inte att göra med varför du varit sjukskriven och att de har en taskig inställning kan du inte ta ansvar för.
 
Sv: Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S

Det kommer gå bra! Jag håller tummarna och hejar på dig imorgon! :)

Och även om det är svårt, så skit i vad dina kollegor säger (om det inte är snällt såklart). De har inte att göra med varför du varit sjukskriven och att de har en taskig inställning kan du inte ta ansvar för.


Tack jag lär behöva alla påhejningar jag kan få! :)

Ska göra mitt bästa för att ignorera om det sägs något, lyckligtvis såg jag på schemat att personen jag är mest rädd för inte jobbar imorgon på dagen och då kändes det lite bättre!
 
Sv: Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S

Tack! :)

kl

Det gick bättre än jag trott, var lättare när jag väl kom dit.. Var tiden fram tills dess som var det värsta, det är fortfarande jobbigt och jag är trött/sover dåligt. Men ändå skönt att vara tillbaks på jobbet, så jag försöker hålla ihop mig själv och ta det lugnt. Försöker att fokusera på bara jobbet nu till en början och inte gå ut i 110% med allting, vill inte riskera att knäckas igen.
 
Sv: Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S

Det positiva:

Jobbat 1 1/2 vecka och jobbet i sig har gått bra, det är ganska skönt att jobba.
Och jag har kommit på att om jag sätter på en film eller serie på datorn när jag ska sova, sänker ljudet så att jag hör vad dom säger så somnar jag mycket snabbare. Det är precis som att jag distraherar hjärnan och då är det lättare att somna.

Det negativa:
Jag vet inte varför, men jag känner mig nere igen. Det känns som att jag är på väg ner under isen igen..
En del har det nog med att göra att jag oroar mig för hästen och att jag har en närstående som haft en kronisk cancer i några år, men den har hållts borta i ett par år och nu är den dock tillbaks. Denna veckan har h*n strålats och sen är det tillbaks till cellgifter igen.
Sen har jag fått tillbaks mensen också på riktigt första gången efter aborten och det hjälper nog till.


Resten vet jag inte riktigt, eller om det bara är dom här sakerna. Men jag känner mig gråtfärdig mest hela tiden.. ändå vill jag inte prata med någon, för jag vet inte vad jag ska säga. Är tillbaks på den punkten där jag känner mig fjantig, där det känns som att alla förväntar sig att jag mår bra nu.
 
Sv: Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S

jag känner mig gråtfärdig mest hela tiden.. ändå vill jag inte prata med någon, för jag vet inte vad jag ska säga. Är tillbaks på den punkten där jag känner mig fjantig, där det känns som att alla förväntar sig att jag mår bra nu.

Många tror att allt går så fort att komma över, typ "går du och tänker på det där fortfarande?!" Men verkligheten är att det tar tid, och det går inte som på räls utan lite fram och tillbaka. Ge dig själv en kram och försök hålla ut, det kommer att bli bättre och bättre även om det blir små bakslag ibland.
 
Sv: Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S

Låt det ta den tid det tar, låt det gå upp och ner, det blir bättre med tiden.

Det är ok att må dåligt i mellanåt över det som har hänt så länge man inte fastnar i det...
 
Sv: Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S

Många tror att allt går så fort att komma över, typ "går du och tänker på det där fortfarande?!" Men verkligheten är att det tar tid, och det går inte som på räls utan lite fram och tillbaka. Ge dig själv en kram och försök hålla ut, det kommer att bli bättre och bättre även om det blir små bakslag ibland.


Tack för peppet! :)
Jag försöker tänka så, att det här bara är ett litet bakslag och när jag tar mig förbi det här så har jag kommit lite längre i återhämtningen än jag hade innan bakslaget..
 
Sv: Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S

Tack för peppet! :)
Jag försöker tänka så, att det här bara är ett litet bakslag och när jag tar mig förbi det här så har jag kommit lite längre i återhämtningen än jag hade innan bakslaget..

Precis så är det. Bra tänkt! Vägen är inte rak men du rör dig framåt.
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 034
Senast: jemeni
·
L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 461
  • Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 616
Senast: Tofs
·
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 329
Senast: Calmiche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp