Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S

Sv: Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S

Det tar nog några år innan man orkar ruska av sig det värsta som hänger över en , men sen plötsligt kan det komma en ängel som gör livet lättare fast man aldrig tror man kan bli människa igen. Jag har sett det flera ggr och blir lika glad varje gång man ser det vända, hoppas din ängel står där snart :love:
 
Sv: Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S

Så fruktansvärt ledsamt på samma gång som det är skönt för din anhörige att lidandet är över. Du ska veta att du är välkommen hit igen om du känner att du vill det.

Tröstkramar
 
Sv: Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S

Istället för att gå ner i tid, försök bli sjukskriven på deltid, det är fullt rimligt med det året du har haft!
 
Sv: Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S

*STOR kram* Vet alltför väl vad du går igenom, nu är det snart två och en halv månad sedan min älskade pappa somnade in :cry:

Vi får trösta oss med minnena och att de nu är bortom allt lidande.
 
Sv: Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S

Ja gör inte som jag och fortsätt jobba heltid.
Har brakat i väggen så det small av det med hjärtproblem och annat,
Jobba lite mindre och ta hand om dig, det har du igen sen
 
Sv: Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S

Det tar nog några år innan man orkar ruska av sig det värsta som hänger över en , men sen plötsligt kan det komma en ängel som gör livet lättare fast man aldrig tror man kan bli människa igen. Jag har sett det flera ggr och blir lika glad varje gång man ser det vända, hoppas din ängel står där snart :love:


Åh vad fint, jag hoppas du har rätt och att min ängel dyker upp när jag minst anar det. :love:
 
Sv: Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S

*STOR kram* Vet alltför väl vad du går igenom, nu är det snart två och en halv månad sedan min älskade pappa somnade in :cry:

Vi får trösta oss med minnena och att de nu är bortom allt lidande.


Beklagar din pappas bortgång :(

Ja det som tröstar är att morfar fick som han ville, när han ville att det skulle vara slut så tog det slut.



Kl


Tack återigen för alla ord och kramar.. ni anar inte vad det värmer :love:
 
Sv: Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S

"Du kan gråta varje dag över att han är borta.
Eller du kan le för att han har levt.
Du kan sluta dina ögon och be att han kommer tillbaks.
Eller du kan öppna dina ögon och gråta över att han lämnade dig.
Ditt hjärta kan vara tomt för att du inte kan se honom
Eller det kan vara fullt av den kärlek du kände
Glädjen över att du har känt honom.
Du kan vända dig från morgondagen och sörja gårdagen
Eller du kan vara lycklig imorgon för att han var en del av ditt liv igår.
Du kan komma ihåg honom med ledsamhet att han är borta.
Eller du kan ära hans minne och låta det leva vidare
Du kan gråta, stänga din själ, vara tom och vända ryggen mot livet.
Eller du kan göra det han ville - Le, öppna dina ögon, älska och gå vidare."


:love::cry:
 
Sv: Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S

Jag beklagar sorgen och hoppas verkligen att 2014 blir ett bättre år på alla möjliga sätt och vis! Så mycket otur och motgångar som du haft är det ingen som ska behöva hantera under så kort tid :(
 
Sv: Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S

Beklagar sorgen och jag hoppas verkligen att nästa år blir bättre för dig.
 
Sv: Det största problem jag nånsin ställt mig inför... :S

Tack fina du :heart hoppas innerligt att 2014 blir bättre också.. något positivt borde väl kunde inträffa iallafall!


kl

Tack hemlig och nyttnick :heart
 
Är i full sjå att röja min lägenhet och kom att tänka på den här tråden med mycket blandade känslor.. det är drygt 2 år sedan jag startade den. Tänk vad tiden går..

Men framförallt så har den här tråden en väldigt viktig plats i mitt hjärta, alla fantastiska människor som var ett så galet stort stöd :love:

Så nu 2 år efter allt helvete är jag nu på väg att bli sambo :nailbiting::love::nailbiting::love:
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 827
Senast: jemeni
·
L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 420
  • Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 605
Senast: Tofs
·
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 278
Senast: Calmiche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp