JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Det var precis som en vanlig tävlingsdag på...
(Sundsvalls Tidning)
Det var precis som en vanlig tävlingsdag på Bergsåker.
Fast både hästar och kuskar var lite mindre än vanligt.
I går arrangerade Bergsåkers Ponnytravklubb en heldag ponnytrav och tolv lopp avgjordes, däribland DM för både A- och B-ponnyer.
http://www.st.nu/sport/index.php?task=view&id=248883
Moderator
Hästnyheter
(Sundsvalls Tidning)
Det svenska EM-laget i fälttävlan gjorde en rejäl upphämtning när terrängprovet avgjordes vid brittiska Blenheim...
Hästnyheter
(Sundsvalls Tidning)
Efter tolv år som lärling ville hon prova något nytt.
– Det kändes som nu eller aldrig, säger Linda Hedin, 30...
Hästnyheter
(Sundsvalls Tidning)
Det har varit rätt tyst om Zoogins ägare Håkan Andersson från Sundsvall under de senaste åren.
Men kanske har...
Hästnyheter
(Sundsvalls Tidning)
Bergsåkershästarna Hilda Zonett och Malabar Circle Ås är nu helt klara för Prix d"Amerique.
Däremot så ser...
Dalmatiner
Hundavel & Ras Förstår inte varför det står så om dom egentligen, dom är trots allt avlade länge för att vakta och vara tuffa och skarpa nog att jaga...
Grazing
6 minuter sedan
Svar: 18
Visningar: 531
Hund
Vad har ni för klösträd?
Övr. Katt Jag köpte två stora fin kattlycka. Minns inte vad de kallades. Det ena är takhögt och står i vardagsrummet. Mycket välanvänt! Det andra...
sthu
20 minuter sedan
Svar: 6
Visningar: 106
Katt
Leverera valp vid 12 veckor?
Övr. Hund Som valpköpare så vill jag hämta min valp när den är 8 veckor. Som uppfödare så får valpköparna hämta sina valpar från och med 8 veckors...
LaMagia
40 minuter sedan
Svar: 24
Visningar: 1 547
Hund
Få skimmel vit
Hästvård Galloping Goop De greaser är suveränt på vit häst. Som fet niveakräm som arbetas in i den torra pälsen, man o svans. Sen schampo och...
orientalkatten
2 minuter sedan
Svar: 15
Visningar: 451
Vård
Hjälp
Avel Hej!
Jag funderar på att ta föl på mitt sto från Polen, men vill veta om hon haft föl tidigare. Finns det någon sida där man kan se...
Norafrida
7 minuter sedan
Svar: 0
Visningar: 0
Avel
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Min lilla dressyrhäst slog till med noll fel på hinder i sin första terrängstart 🌟
Hon är så häftig!
Bison
22 minuter sedan
Svar: 1 343
Visningar: 104 996
Grenar