Detaljbilder

• Hemmet
  • Trådstartare Trådstartare pepp
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 1 085

pepp

Trådstartare
Eftersom jag är hemma sjuk och är dödsuttråkad, så tänkte jag starta den här tråden där vi kan visa upp detaljbilder från våra boenden. Saker vi gillar extra mycket och som kanske sticker ut lite :)

Jag gillar gamla grejer, gärna lite kitschigt, har långt ifrån så mycket småkraffs som jag vill ha. Men det är bara att samla på!

Bild1104.jpg

Bild1105.jpg

Bild1107.jpg

Bild1109.jpg

Bild1113.jpg

Bild1114.jpg

Sv: Detaljbilder

Jättefint! :) Det blir genast så mycket mer presonligt och ombonat när man vågar ha personliga/udda detaljer framme!
Förresten, du gillar Lagerhaus va? ;)

Visst blir det, tänker att det är roligare för folk som hälsar på också, så dom har nåt att glo på ;)

Haha, jaa, Lagerhaus är en favorit sen dom kom hit också!
Kom igen folk! Nå detaljer måste ni väl ha?

Jag bor i ett gammalt hus som vi håller på att renovera men behålla den gamla stilen. Så ja, jag är också tokig i gamla saker med själ.

Hylla i köket med sånt jag använder, gammalt och nytt.

Liknande trådar

Hemmet Vad har ni för saker hemma som underlättar ert liv? Vad har ni som efter att ni har köpt det önskar ni att ni hade köpt för länge sedan... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
8 853
Senast: SaraXX
·
Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
750
Senast: Hajfisk
·
Fritid Vill dra på nån liten semester i sommar. Har i tanken att åka till Järnvägsmuseet i Gävle, så sambon kan få se det med. Men sen tar det...
Svar
2
· Visningar
343
Senast: Halcyon
·
Kropp & Själ Tänkte skriva i den andra tråden men det fick bli en egen tråd . Jag ska åka på semester och i samband med det så vill jag snorkla... 2
Svar
29
· Visningar
1 348
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Smitare - hur gör ni?
  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 31