Bukefalos 28 år!

Detta är en 5 rasig hund..

Sv: Detta är en 5 rasig hund..

happy%20solar.jpg


Detta är min hund. mamma dvärgtax och pappa troligen (!) pudel/terrier
 
Sv: Detta är en 5 rasig hund..

Mynta2 skrev:
Hur ser era blandraser ut...Min är: Pappa: Golden Retriver, Mamma: jämthund (mormor), schäfer, stövare, karelsk björnhund.



http://pg.photos.yahoo.com/ph/jeanettenylander/detail?.dir=0061&.dnm=6a2d.jpg&.src=ph


Visst ser hon ut som en Jämte..fast med hängöron ?

Njae... färgerna är ju en jämthunds, men bortsett det så är hon inte särskilt lik! Tycker inte jag i alla fall. ;)

Hon ser trevlig och snäll ut - hur är hon i sitt temperament?
 
Sv: Detta är en 5 rasig hund..

Otroligt söta valpar! Usch, jag blir så ledsen när jag tänker på att du förlorade din hund på ett sådant ovisst sätt... :(

*kram till dig martha* :love:
 
Sv: Detta är en 5 rasig hund..

Han tackar :) Ja dom flesta tror han är en långhårig schäfer. Fast dom blir lite fundersamma när ena örat inte vill stå upp hela tiden :D Bild tagen för 10 min sen (katten har klöst han på nosen därför den ser avskavd ut :crazy: )


Vet inte om det är min dator det är fel på, men jag kan inte se din bild :(
 
Senast ändrad:
Sv: Detta är en 5 rasig hund..

prinsessfeminist skrev:
Otroligt söta valpar! Usch, jag blir så ledsen när jag tänker på att du förlorade din hund på ett sådant ovisst sätt... :(

*kram till dig martha* :love:

Tack :love:
Det kändes hårt kan jag säga......men jag hoppas han har det bra "nånstans" iallafall....
 
Sv: Detta är en 5 rasig hund..

Då vet jag inte vart felet ligger.
Jag kan inte se PF´s bild. Jag får bara upp denna tråden igen, fast på ny sida när jag klickar på hennes länk *konstigt*
 
Sv: Detta är en 5 rasig hund..

Då får ni vara utan bild. För jag kan inte det här antagligen.
 
Sv: Detta är en 5 rasig hund..

Världens bästa Astra
På bilden är hon 9 månader gammal. Som äldre fick hon lite längre päls, men öronen fortsatte vara som de skulle! :love:
Hon är Australisk Kelpie - Bearded Collie.
Gick bort oktober03 - cysta i livmodern. :cry:
(Tur att jag har huskyn kvar!)
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Med inspiration från tråden "Hur "försvarar" man köp/avel av osunda raser?" så vore det kul med en lista på raserna och hur sund/osund...
Svar
5
· Visningar
6 940
Övr. Hund Jag vill berätta för er om en mycket speciell hund. En Finsk lapphund kom till oss den 25:e September 1997. Jag satt hemma hos min...
2
Svar
25
· Visningar
3 442
Senast: Disen
·
Övr. Hund Min lilla rottweiler valp 5 månader Har i dag spårat. Vi la ett spår på ca 200 m ganska lätt lite sig sag. Jag gick ut och satte...
Svar
4
· Visningar
715
Senast: Rotterö
·
Hästvård http://pg.photos.yahoo.com/ph/metall1070/detail?.dir=54a7re2&.dnm=28f4re2.jpg&.src=ph Stygn kvar...
Svar
10
· Visningar
1 025
Senast: anna_priory
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Hundlucka
  • Flämtningar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp