Dexter serie

annie_cool

Trådstartare
Nån mera än jag son älskar serien dexter? Gillar han är söt cool men ändå så är han en seriemördare. Gillar även hans syster hon är mera lite cool och kul på sitt sätt men hon svär en del.

Vilken är eran favorit i den serien och varför?

Sv: Dexter serie

Ja, huva. Det är en av mina favoritserier.
Det är en lite märkligt serie. För mig tog det några avsnitt innan jag fastna. Hur kul kan det vara att följa en seriemördare?? Men man blir fast :p . Min favorit är ju Dexter såklart, han gör hela serien i princip. Gillar sättet dom berättar serien och hur man får följa dexter hela tiden och hans tankar. Han påminner lite om mig själv på nåt vis, förutom seriemördar biten förstås. Sen är han ju mkt smartare. Lite av en hjälte trots att han är en mördare. Han löser det mesta, fast det verkar omöjligt ibland.

Jennifer Carpenter spelar ju Debra väldigt bra också...
Men jag måste säga att jag saknar Rita. Det dom hade kändes ju äkta.

Jag är ett stort Dexterfan. Ffa för hur karaktären Dexter hela tiden utvecklas. Min favoritsäsong var utan tvekan femte med Colin Hanks. I senaste säsongen var kemin mellan Micheal C Hall och Yvonne Strahovski helt makalös!

Yep, det är roligt att se hur dom utvecklas :).
Jag håller nog fortfarande säsong 1 som den bästa, tätt följt av säsong 4. Det chockerande slutet i 4:e säsongen är svårt att glömma :(.

Gillade också kemin mellan Dexter och Yvonne. Det vart en glad överraskning att hon dök upp i säsong 8 ;).

Liknande trådar

Kultur Tycker det är lätt att drunkna i allt som finns vad gäller serier och film så tänkte jag kan testa att ta buke till hjälp. Lite... 2
Svar
33
· Visningar
1 997
Senast: MiaMia
·
Hemmet Har äntligen fått ett rum ledigt som ska byggas om till enbart klädkammare. Först ville jag ha en lyxig walk in closet som var öppen där...
Svar
0
· Visningar
274
Senast: Freazer
·
Kropp & Själ Jag tror att jag kan upplevas som smart. Jag läser mycket, har en akademisk utbildning och är bra på mitt jobb. Men jag har också läst... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 191
Mat Jag äter ju mycket knäckebröd just nu. Det är väldigt gott, med både det ena och det andra på faktiskt. Har haft en period med... 4 5 6
Svar
108
· Visningar
2 612
Senast: Bulldoozer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXIII
  • Bygga om altan
  • Lekstuga

Hund, Katt, Andra Djur