DHL-Vad gör dom med mitt paket?

Det hände mig också med DHL :cautious:. Dessutom aviserade dom inte när paketet anlänt utan skickar en påminnelse efter 2 månader. Då hade jag redan givit upp och beställt från annat håll. Innehållet var iofs bara för 25 spänn så jag brydde mig inte.

Det anländer till samma terminal åtskilliga gånger, vad gör dom med paketet?
Det är nog så att det scannas vid flera checkpoints i terminalen. Först när det kommer till terminalen får det en ankomstscan, sen får det en sorteringsscan och så vidare. Fast ut till kund ser det kanske ut som att det är samma, när det egentligen inte är det.

Är det Express eller Freight?

Det är nog så att det scannas vid flera checkpoints i terminalen. Först när det kommer till terminalen får det en ankomstscan, sen får det en sorteringsscan och så vidare. Fast ut till kund ser det kanske ut som att det är samma, när det egentligen inte är det.

Är det Express eller Freight?
Det är ett paket ;). Vet ej, det är ett vanligt inom Sverige paket, ej express. Tydligen har det sorterats fel, förhoppningsvis dyker det upp de närmaste dagarna.

Det är ett paket ;). Vet ej, det är ett vanligt inom Sverige paket, ej express. Tydligen har det sorterats fel, förhoppningsvis dyker det upp de närmaste dagarna.
DHL Express och DHL Freight är två olika DHL-företag. Jag gissar att ditt paket är en Freight-sändning.

Liknande trådar

Fritid Har ett paket på ett dhl-ombud, det kom 14/10 och ligger i en vecka. Då borde jag väl ha hela dagen imorgon på mig att hämta? Butiken...
Svar
12
· Visningar
606
Senast: BernT
·
Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
914
Senast: MissFideli
·
Mat I mitt yrke blir jag ofta bjuden på framförallt fikabröd, men även mat av olika slag. Jag hälsar ofta på hemma hos människor och i stort... 2 3
Svar
44
· Visningar
2 909
Senast: MiaMia
·
Tjatter Mina syskonbarn ska få ett besök på Leos lekland i julklapp. Att bara ge dem ett presentkort eller skriva ut en lapp känns jätte tråkigt...
Svar
1
· Visningar
249
Senast: Entourage
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka