Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det ska vara sms-avisering. Jag kan bli av med jobbet om en dryg månad eftersom jag är sjukskriven vilket gör att jag då tappar den mejlen. Och mejlen i datorn tänker jag inte ägna tid. Den är en belastning för min skalle.
Jag har en timme enkel väg till närmaste elektronikbutik och jag känner inte en kotte här ute.Gå till elektronikbutiken om det är rimligt avstånd, annars skulle jag be någon i närheten hjälpa till. Ofta har man bara missat någon liten grej som man själv inte kommer på.
Telefonen är en Samsung SM-A520F. Vad det är för mejl-klient vet jag inte. Samsung-appen heter bara E-post.Vad har du för telefon och mailklient?
Jag har en timme enkel väg till närmaste elektronikbutik och jag känner inte en kotte här ute.
Telefonen är en Samsung SM-A520F. Vad det är för mejl-klient vet jag inte. Samsung-appen heter bara E-post.
NejHar du en hotmail, gmail..?
Citysites. De är tydligen uppköpta av Loopia.Vilket webhotell har du för din domän?
Kan inte de hjälpa dig då?Citysites. De är tydligen uppköpta av Loopia.
Jag vet inte om flyttningen är helt genomförd.
Vet inte. Jag orkar inte ta tag i det. Jag har inte ens ringt bilverkstan fast jag skulle gjort det för flera veckor sedan.Kan inte de hjälpa dig då?
Jag förstår verkligen att det är orken som ställer till det för dig, annars hade det varit löst.Vet inte. Jag orkar inte ta tag i det. Jag har inte ens ringt bilverkstan fast jag skulle gjort det för flera veckor sedan.
Vet inte. Jag orkar inte ta tag i det. Jag har inte ens ringt bilverkstan fast jag skulle gjort det för flera veckor sedan.
Tack! Men hur ska jag få in mejlen i telefonen?Jag har lite kasst med tid i veckan men om du vill kan jag försöka hjälpa dig i helgen att fixa webmailen hos webhotellet. Bara du har alla inloggningsuppgifter du fick när du skaffade domänen går det fort.
Jag micklade lite med min egen mail på min domän i förra veckan och det gick snabbtDet bör vara samma grundprincip (jag har min domän hos Cliche).
Tack! Men hur ska jag få in mejlen i telefonen?
Ja, det förstås. Jag behöver bara komma ihåg att kolla mejlen då (vilket jag ju inte gör på datorn).Webmailens sida går att öppna i en browser så bara du har Chrome, Firefox eller liknande på telefonen är det inga problem.
Är det en webmail du har? Men då är det ju jätteenkelt!Ja, det förstås. Jag behöver bara komma ihåg att kolla mejlen då (vilket jag ju inte gör på datorn).
Jag har inte sett om det finns någon webbmejl. När jag loggar in så får jag bara info om mejlinställningarna. Helst vill jag inte ha webbmejl för jag tror det blir samma problem som med mejlen i datorn, d.v.s. jag läser inte mejlen.Är det en webmail du har? Men då är det ju jätteenkelt!![]()
Hm, nu fattar jag nog inte. Med webmail menade jag en mail man kan nå via sin webläsare.Jag har inte sett om det finns någon webbmejl. När jag loggar in så får jag bara info om mejlinställningarna. Helst vill jag inte ha webbmejl för jag tror det blir samma problem som med mejlen i datorn, d.v.s. jag läser inte mejlen.
Haken med webbmejl är att jag då måste logga in för att se om jag fått mejl. Och det är det jag inte gör. När jag sitter vid datorn, som nu t.ex., så skulle jag kunna öppna mitt mejlprogram, men jag gör det inte, av ren jäkla lättja för jag orkar inte med att gå igenom skiten. Jag har alltså en fungerande mejl i datorn som inte används.Hm, nu fattar jag nog inte. Med webmail menade jag en mail man kan nå via sin webläsare.
Om du inte har en sådan så borde det ändå gå att skapa ett konto i inställningarna i mobilen, jag har så i min iphone (med Telias mail).
Sån skit. Ja, mail i mobilen kan krångla, jag har själv haft problem ibland.Haken med webbmejl är att jag då måste logga in för att se om jag fått mejl. Och det är det jag inte gör. När jag sitter vid datorn, som nu t.ex., så skulle jag kunna öppna mitt mejlprogram, men jag gör det inte, av ren jäkla lättja för jag orkar inte med att gå igenom skiten. Jag har alltså en fungerande mejl i datorn som inte används.
Jag har försökt installera mejlen i min mobil ett antal gånger men med den lur jag har nu, lyckas jag inte.
Sån skit. Ja, mail i mobilen kan krångla, jag har själv haft problem ibland.
Men kan du inte tänka dig att orka öppna mailen på datorn ibland då? Typ en gång varannan dag. Att du inte öppnat den hittills behöver ju inte betyda att du inte kan göra det framåt.