M
maxpower
Hejhej!
Jag har precis flyttat hemifrån, men det går inte att se på tv utan boxer. Jag har kollat runt på Telia, Comhem, Viasat och massa andra hemsidor men fattar inte ett dugg.
Jag vill ha "baskanalerna" dvs svt1, svt2, tv3, tv4, kanal5, tv6 och MTV. Så billigt som möjligt. Men överallt där jag har tittat finns typ bara ettan, tvåan, fyran och massa konstiga kanaler i de billigaste grundpaketen, och ska man välja till de vanliga kanalerna får man hosta upp typ 400:-/mån. Då måste man även köpa själva boxern eller vad det heter för 1000-3000 kr. Plus att man då har bindningstid på 12 eller 24 månader.
Jag ska bo i mitt nya hem bara 7 mån och har rätt krass ekonomi.
Finns det verkligen ingenstans där man kan få normala kanaler, betala en billig summa varje månad, och sen säga upp det när man flyttar? Nån som vet? Jag börjar bli lite paj i huvet utan tv...!
Jag har precis flyttat hemifrån, men det går inte att se på tv utan boxer. Jag har kollat runt på Telia, Comhem, Viasat och massa andra hemsidor men fattar inte ett dugg.
Finns det verkligen ingenstans där man kan få normala kanaler, betala en billig summa varje månad, och sen säga upp det när man flyttar? Nån som vet? Jag börjar bli lite paj i huvet utan tv...!