Digitalkamera

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Cosmick
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 734
C

Cosmick

Jag ska köpa en digitalkamera och undrar vilken som är bäst? Kan ni inte lägga in bilder som ni tagit med era och skriva lite om dom och vad dom heter?
Jag vill kunna ta på både hästar som står stilla och hästar i rörelse! :)

Sv: Digitalkamera

Tyvärr är det inte så enkelt att "den kameran är bäst och den är sämst".
Beroende på vad man ska fotografera och i vilka situationer/ljus/allt så är olika utrustning olika bra.
Sedan är det ju så att har du kamerautrustning för 20.000kr så har du troligtvis mycket bättre utrustning än någon som köpt prylar för 3.000kr.

Så, fundera på när du kommer fotografera. Inne/ute kväll/dag?
Fundera på hur mycket pengar du är beredd på att lägga ut.
Fundera på om du har några andra krav, tex storlek på själva kameran, funktioner som "måste finnas" osv.
Kolla i trådar här på buke ;) det står en hel del tips inför kameraköp i andra fototrådar.

Liknande trådar

Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 399
Senast: Enya
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
2 158
Senast: Cattis_E
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
958
Senast: Krålus
·
Fritid Visst har vi några här som är bra på Photoshop? Det är en sak som jag inte riktigt får till på ett snyggt sätt. Jag har en bild som är...
Svar
6
· Visningar
427

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka