Digitalkameror med grönt

vinternoll

Trådstartare
Hur många här har digitalkameror med grön istället för röd laser?
Blev lite förvånad när färgen på "fokusstrålen" var grön istället för röd...

Inte för jag är orolig över något annat än att nån gamling kan blanda ihop det med farlig laser strålning... och ringa farbror blå när jag bara är ute och fotar...

Fast det ser mkt coolare ut med grön :D

Sv: Digitalkameror med grönt

Jag har (eller ja, farsans, men jag lånar den ibland :angel:) har en som har grönt ljus. Det ska tydligen vara en hyfsat vanlig modell också, eller ska man säga "inte helt ovanlig". Känns inte som att det borde vara speciellt ovanligt med grönt.

Sv: Digitalkameror med grönt

aldrig sett en digitalkamera med laser för fokusmätningen, lär ju inte belysa särskilt bra...

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Igår hände nåt väldigt konstigt. Jag fick ett mentalt sammanbrott mitt ute på puben med min pv och bland vänner. Vi hade vart ute och...
Svar
7
· Visningar
1 859
Senast: Seabaz
·
Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli... 4 5 6
Svar
110
· Visningar
25 325
Senast: cirkus
·
Övr. Hund För några veckor sedan "räddade" jag 6 gamla produktionstackor, med avsikt att ge dem en lång och skön pensionärstid istället för att...
Svar
9
· Visningar
2 276
Senast: cambodia
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag ramlade ner i en liten mental grop i helgen. Jag blev bara så förbannat trött på och uppgiven över min hälsa. Jag försöker annars...
Svar
0
· Visningar
1 474
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka