Dilemma...

Sv: Dilemma...

Jag valde den för att den ser mer ut som en vanlig sadel, när man sitter i ser det ju ut som en allroundsadel bara. Dessutom så har FF ett mer uppbyggt säte enligt användare här så då ville jag prova den före de andra.

Men mitt förstahandsval är ju en ST cc dressyr, men då det dröje rtvå månader innan jag får den så köper jag hellre en FF och har nu än att vänta på en sadel som jag kan inte gillar alls.

Jag tycker du gör rätt som köper svart eftersom du från början gillar svart bäst! Lycka till med nya sadeln!

I morgon kommer min Et och skall hjälpa mig prova nya 16,5 " sadeln hopp som jag hämtade idag. En Knights Sir Walter. Hoppas att det blir bra.

Nja, jag vet just inget om FF:en, har en ST själv....

Men kolla om du kan låna någon och prova!

/Camilla

Liknande trådar

Utrustning Ja, jag får väl inse att jag ridit i svarta färgskavande stigläder lite länge nu i min lite äldre Stubben Edelweiss NT deluxe. Nu när...
Svar
4
· Visningar
909
Senast: EZMK
·
Utrustning Hej. Ska köpa nya chaps imorgon. Har brun sadel. Bör jag köpa bruna chaps? Det jag tänker på är om någon varit med om att sadeln...
Svar
5
· Visningar
1 059
Senast: Alexandra_W
·
Utrustning Hej! Nu behöver jag eran hjälp! Jag har en unghäst som det är dags att välja färg på utrustningen då vi ska komma igång lite mer med...
Svar
7
· Visningar
1 362
Senast: Lillstrumpa
·
Utrustning Hej! Jag har ett litet i-landsproblem. Jag hittar inte en sadelgjord som jag vill ha. Har letat som tusan men hittar inte den perfekta...
Svar
2
· Visningar
2 123
Senast: pulkaskurk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka