S
Svanhild
Satt och pratade med sambom om respekt och så inför folks kunskap o kom att tänka på vilka som är mina ledstjärnor inom körning/hästhantering o så diskuterade vi just varför vem o varför inte vissa andra...
Vad gör en människa till en förebild för er o vad inte?
För mig är såkart resultat en sak MEN vägen dit och hästhanteringen är mycket viktig för mig. Ser jag en som alltid är snäll o go med sina hästar o har goda resultat ger det mig stor respekt, däremot en med toppresultat o stenhård i mina ögon elak hantering drar ner allt vad respekt heter.
Vilka stjärnor har ni på er lista?
Jag har nog 4 som jag kommer på på rak arm. Vet inte om jag vågar vara först med namn så inte tråden raderas men jag kan säga 4 på rak arm...
(finns säkert fler om jag tänker lite mer)
Vad gör en människa till en förebild för er o vad inte?
För mig är såkart resultat en sak MEN vägen dit och hästhanteringen är mycket viktig för mig. Ser jag en som alltid är snäll o go med sina hästar o har goda resultat ger det mig stor respekt, däremot en med toppresultat o stenhård i mina ögon elak hantering drar ner allt vad respekt heter.
Vilka stjärnor har ni på er lista?
Jag har nog 4 som jag kommer på på rak arm. Vet inte om jag vågar vara först med namn så inte tråden raderas men jag kan säga 4 på rak arm...