DIN GREN-femkamp

• Övr. Grenar
  • Trådstartare Trådstartare gucci_parma
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 2 814
G

gucci_parma

om du skulle göra en femkamp där DIN gren ingick, hur skulle du göra?
avslutning till ett hoppgymnsaium med fem elever. har tillgång till ridhus,stor utebana och skog.
funderade på femkamp och vill ha lite olika grenar att testa. men har du ngt braa tips på en lek/gren eller liknande som skulle passa?
alla har tillgång till egen häst.

Sv: DIN GREN-femkamp

Det beror väl på. Kan ni ha tillgång till någon domare?

Annars kan ju hoppning, terränghoppning, nån sorts orientering eller annan ridning med typ optimaltid (utan klocka)?
Galopprejs :angel:
Någon sorts stafettgrej, men det kanske inte är möjligt på fem st..
Vi brukade ha stafetthoppning på skolan, det var superkul (fast då två lag)
Göra någon jättetrixig bana med koner, bommar (typ backa i ett L o liknande), kanske hinder som är ganska avancerad och sen ha den på tid.

Eller du kanske tänkte på något annat sätt?

Ha käpphästhoppning. :angel:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! I år är året då det äntligen kanske blir en hund! 33 år av väntan för min del... Har haft corgi och golden innan men det har varit... 2
Svar
34
· Visningar
3 369
Senast: Roheryn
·
R
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar... 2
Svar
23
· Visningar
2 354
Senast: Roheryn
·
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra... 10 11 12
Svar
223
· Visningar
12 002
Senast: lilsan
·
Hundträning Hej, Som vissa kanske läst innan har jag en 10 månaders ESS Jag behöver lite tips och råd kring just nosaktivering. Jag skulle hemskt...
Svar
11
· Visningar
960

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka