Diplomering

C

Cecely

Jag har fått höra att det inte finns några bestämmelser för vad som ska ingå i vissa utbildningar för häst. Tex massage.

Är det så?

Sv: Diplomering

Det man blir diplomerad för finns oftast angivet på de papper man får, dvs där beskrivs den utbildning man har gått igenom. Men det finns inget regelverk för just dessa utbildningar, det står sen var och en fritt att vidarutbilda sig när grundutbildningen är klar och på det viset välja inriktning.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag var idag o provred en massa hästar o står o velar mellan två, hur bestämmer man vilken man ska köpa?😩 Häst 1 är en valack på 3 år... 2
Svar
25
· Visningar
3 990
Senast: fio
·
Hästmänniskan Söker tips kring hästköp! Jag tar examen i vår och går i tankarna på att skaffa häst igen. Ekonomin för att köpa en färdigutbildad...
Svar
5
· Visningar
867
Senast: Freazer
·
Hästmänniskan Något stall med bra och rättvist sätt att fördela röda dagar och annat arbete i stallet mellan uppstallade i box? I stallet jag står i...
Svar
12
· Visningar
1 739
Senast: Fibusen
·
Hästmänniskan Hej! Jag är i processen att börja leta lite jobb inom hästnäringen, jobbar just nu på Ridskola. Men känner att det är dags för något...
Svar
2
· Visningar
505
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka